dkndude Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 -Lånekort til biblioteket (jeg er veldig mye på biblioteket) -Lommetørkle -Lommelykt -Notisblokka -Penn -Nødproviant -Klokke Wow, du må ha store lommer! Jeg har alltid med meg kortholder og mobil. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Klær og sko Mobil Lommebok /m minimum visakort og lappen Bil/Husnøkler Edit: Og om jeg vet det blir venting så er headset og mp3 spiller med. Endret 6. september 2011 av Mr. Primera Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 mobil kortholder klokke snus nøkler Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 kortet mobil nøkler Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Lommebok, røyk og mobil. Uheldigvis er tydeligvis ikke nøkler en del av denne lista, selv om den burde være det. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg går gjerne vekk uten mobil, å alltid väre kontaktbar er slitsomt. Klarer meg egentlig uten alt av slikt stash dere lister opp, men penger er alltid snedig, men er man blakk er ikke lommeboken så viktig Lenke til kommentar
trinity89 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Mobiltelefon, lommebok og nøkler. Altså, det er krise hvis jeg glemmer lommeboka, men hvis jeg glemmer telefonen føles det som om jeg har havna på en øde øy i Stillehavet. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hvorfor gå hjemmefra? Internet er jo der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå