NeEeO Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hei, er det mulig å kontakte han Paul walker på Epost eller noe. Han er en drit god skuespiller, liker måten han snakker på. Har bare lyst til å si hei, og be om et bilde med autograf på Epost eller no. Også har dere noen tips til andre ting jeg kan spørre om? Tror dere at han er oversvømt av eposter fra fans? Da har jeg null sjangs til at han får lest eller svart?. Og hvordan finner jeg ut eposten hans? Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 http://www.facebook.com/PaulWalker skulle jag tro är enklast eller http://www.paulwalker.com/ Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Han kommer garantert ikke til å svare, og han vil sannsynligvis ikke lese det heller. I beste fall får du et bilde med en trykt signatur på. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Han kommer garantert ikke til å svare, og han vil sannsynligvis ikke lese det heller. I beste fall får du et bilde med en trykt signatur på. Eller så har han dritflaks. Man får aldri noe hvis man ikke prøver! Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Stor skuespiller? Dersom man legger godviljen til, er han nok bare en C-skuespiller. 2 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Tja, ring Matt Lubber (manageren hans) eller send mail til [email protected] og se om du kommer noen vei. Dog ikke mye å regne med at man kommer noen vei, men, den som intet våger, intet vinner Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 hvem er info@unitedtalent? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 22408 Isatis Ave Apple Valley, CA 92307-4156 Phone (760) 247-8866 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Det er mail adressen til talent byrået hans. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Det er mail adressen til talent byrået hans. Paul Walker har talent? Jøss. Just kidding. Han er jo faktisk bra i endel filmer. Running Scared, f.eks. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Dette må faktisk være den syttende tråden din om Paul Walker og Fast and Furious. Print ut masse bilder av ham og fete biler, heng opp på veggen og bare runk i vei. 8 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Mann, det er lissom det samme som når du er fan av michael jackson, er jeg fan av Paul Walker xD . LOL ? så alle gutter som er fan av michael jackson er de homser da? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nei, saken er bare den at han suger. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Paul Walker, kanskje? :!: Forøvrig helt enig. Mannen er sant nok kjekk, men han er så absolutt ingen god skuespiller! -Selv får jeg dårlige vibber av filmen visst jeg ser navnet hans på posteren. Det sier litt... Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 En nær bekjent fikk et sexy, signert Rutger Hauer-bilde av legenden selv etter å kontaktet han via brevpost. Så sikt deg heller inn på noen gamle, falne legender som hungrer etter oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå