Gå til innhold

BK: -Plagsom hund-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Strålende eksponering.:) Skarpt så det holder der det skal, komp og utsnitt sitter som et skudd. Knallbra!

Tusen takk for positiv tilbakemelding Morten, Jeg veivet borti rykteknappen, og plutselig stod du med rykte 1. Håper det er positivt, for du er jo en hyggelig person. Hvis ikke må vi få moderator til å rette det opp.

Veldig fint, nært og flott utrykk :)

Tusen takk Sissel :roll: :roll:

Lenke til kommentar

Nydelig valg av blender her, skarpheten sitter der den skal.Skal en si negativt her så er det h øye mer synlig enn det v.

Tusen takk Jarle, har ikke gjort noe spes med dette bilde uten en liten crop for kompens skyld, og oppskarping etter nedskalering. Men ser det du nevner, ekstra rart er det siden lyset kommer venstre. Dvs. hvis det ikke var gråvær og solen ikke hadde gått ned :innocent:

Lenke til kommentar

Nært og fint, flott med denne vinklingen. Veldig fint fokus. Ellers liker jeg godt denne fargeskalaen som bare nesten ser ut som s/h, og hvor det lyse som stikker seg ut er perfekt plassert i bildet. Dette liker jeg! :)

Tusen takk Astrid, litt ufrivillig dette med lite farger. Solen er gått ned, grå vær og svart hund.:yes: Ellers begynner jeg å bli mektig lei av regneværet her på østlandet, vi hadde fortjent en fin fotohøst etter den heller dårlige sommeren.

Skarpt, flott utsnitt og billedvinkel, god eksponering. Et flott bilde av en flott hund.

Tusen takk Ulla :yes:

Lenke til kommentar

Strålende eksponering.:) Skarpt så det holder der det skal, komp og utsnitt sitter som et skudd. Knallbra!

Tusen takk for positiv tilbakemelding Morten, Jeg veivet borti rykteknappen, og plutselig stod du med rykte 1. Håper det er positivt, for du er jo en hyggelig person. Hvis ikke må vi få moderator til å rette det opp.

Har ikke peiling på hva denne rykteknappen er, så jeg bare smiler. Helt OK. :blush:

Veldig fint, nært og flott utrykk :)

Tusen takk Sissel :roll: :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...