DoNotCoverMyComputerFan Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Mårn! Har stilt detta spørsmålet før her engang! men det var med b23 motorn, nå gjelder det en 2 liter. Så hvor mye vil en 740 2L bruke på mila? på blandet kjøring Takk på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Har aldri hatt Volvo selv, men jeg husker det var flere som sa at 2,0 var mer bensintørst enn 2,3. Lenke til kommentar
DoNotCoverMyComputerFan Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Det ga ikke mye mening, men er jo fortsatt mulig Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvor lang er en hyssingstump?? Det er umulig å si hvor mye den bruker på mila, for det kommer ann på hvor bra motoren er. Men med tanke på hva bilen veier, og hvor gammel den er osv, så vil jeg tippe den ligger på rett rundt literen på mila Lenke til kommentar
DoNotCoverMyComputerFan Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Hvor lang er en hyssingstump?? Det er umulig å si hvor mye den bruker på mila, for det kommer ann på hvor bra motoren er. Men med tanke på hva bilen veier, og hvor gammel den er osv, så vil jeg tippe den ligger på rett rundt literen på mila Er det jeg antar og! Er jo volvo så! Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 2 liter kan du regne på mila. gjerne hviss den har gådd langt og er sliten. en jeg jobber sammen med har en 740 sedan 2.3 manuell og han sier han ikke får den under 2 liter mila Lenke til kommentar
kris999 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 2 liter? må du roe ned her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå