Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg kunne tenkt og kjøpe meg noe høytalere som jeg kan spille dubstep og viking metal på. Pris: Helst under 5K men kan sikkert strekke meg 1-3k ekstra. Romstørrelse: 9kvm rom Stereo: Med mulighet for surround visst ikke det koster så mye mer. Bruk: Dubstep og viking metal, sikkert noe annet og. Men for det meste dette. Lydbilde: Har lyst og kunne spille høyere (og med like bra eller bedre kvalitet) Logitech Z-5500 Bosted: Bor ute på landet så stuffet må bestilles. Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Kjøp deg no bil subbere, gjerne Ground Zero 12" og Z-5500, finn en effektforsterkere som driver de to tolv tommera og en kjøp en billig NAD forsterker til Logitech satelittene og spell som faen Basseren i Logitech anlegget kan du bare legge i en skuff.. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Mellombass og punch er viktig for metallmusikk. Sub + satelitter er dermed disket. Se etter høyttalere med store mellomtone eller toveis høytalere med trykk-kammer bass. Cervin Begå med lerum plastbeger til mellomtoneboks duger ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå