hl2 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 eg har ikke skreve noe enda, berre ein test på omtaler til pc. men hva synest dere om mi første heimeside? noe som kunne vert endret på ? http://home.no.net/xgamex/index.php Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Ikke (!) ha rullegardinmeny!! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Ikke (!) ha rullegardinmeny!! Liker heller ikke borderen din. Ei heller fyren på venstresiden. Han er fin i seg selv, men passer liksom ikke helt inn på siden. Han har liksom ikke noe grunn til å være der. Kanskje han hadde tatt seg bedre ut i en logo eller noe... Liker ikke skrifttypen din noe særlig heller, beklager.. Prøv heller Verdana 11px. Den er den beste skrifta jeg vet: passe stor og passe fin og det er utrolig skjelden jeg ser en pc som ikke har den installert. En logo av grafikk hadde også vært å foretrekke. Men fargevalget er fint, og siden er oversiktelig og grei. Dephinitli bedre enn min første side iallfall. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Ikke (!) ha rullegardinmeny!! Helt enig.. Ellers så hadde det kanskje gjort seg med en logo elns øverst.. synes det ser litt teit ut med login på forsiden.. Ellers ok synes jeg.. Lenke til kommentar
hl2 Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Eg hadde liksom tenkt at han mannen skulle vere logoen :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 bmp er vel ikke det mest hendige formatet å lagre bilder som skal brukes på web heller... Går rykter om at han mannen ser bra ut i .gif format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå