MeAndThisArmy Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Hei, Kunne noen pekt meg i retning et helt adekvat eksternt lydkort til laptop? Har ikke satt noen definitiv pris, men helst rundt tusenlappen og forhåpentligvis ikke over 1500. Har kikka litt på dette, men har ikke nok erfaring med Creative til å vite om det er noe å gå for. Bruksområdet er vel sånn vors typisk og kanskje med på hytta. Ikke noe spilling - kun musikk. Setter pris på hjelp. Takk og hei. Endret 3. september 2011 av MeAndThisArmy Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Har du ikke integrert lydkort i laptopen? Lenke til kommentar
MeAndThisArmy Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Lyden er i beste fall medioker. Lenke til kommentar
MeAndThisArmy Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg bumper denne. Jeg er nemlig en rebell og lar meg ikke stoppe av konvensjoner. Jeg heller mot lydkortet linket til i åpningsposten, men jeg ser det er ufattelig mange forskjellige tilbakemeldinger. Alt fra 5/5 til 1/5, men også en god del på 3/5. Noen med innspill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå