Scottda Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=h_uYWqQ1IGU&list=FL8ZABnGB8NMQUrkxiz7XGnA&index=3&feature=plpp http://www.youtube.com/watch?v=APPGTE4-0oU&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=QGIHGa3BEwk Navn: Scott Daniel Aune Artist Navn: Scott Daniel A Hvem er du: Jeg er en gutt på 18 år som har drivet med musikk så lenge jeg kan huske, men startet å spille inn for bare noen måneder siden. Er student og driver med musikk i fritiden. Det jeg vil oppnå med musikk: For meg er det ikke viktig å bli kjent eller tjene penger på musikk, men at du & de som lytter på for noe ut av det. Bakgrunn: Har hatt en tøff tid i oppveksten som mange andre også har, men har lært veldig mye positivt av det. Musikk er også en terapi for meg. Har samarbeid med Benjamin S ( MC Benji ) og Diego AML. Benjamin har hjulpet meg å spille inn osv. Musikk sjanger: Norsk / Engelsk Hip-Hop/R&B/Rap Grunnen for at jeg poster dette er for å få ærlig kritikk av dere som hører på, og at dere får noe ut av det Takk for til dere som leser og hører på det jeg har å si Endret 4. september 2011 av Scottda 1 Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Sinnsykt bra, rakk bare å høre igjennom "Frykt" nå, men skal definitivt høre de to andre sangene etterpå. Greit om jeg spør hva beaten til Frykt heter ? Lenke til kommentar
Scottda Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Sinnsykt bra, rakk bare å høre igjennom "Frykt" nå, men skal definitivt høre de to andre sangene etterpå. Greit om jeg spør hva beaten til Frykt heter ? Tusen takk, veldig koselig å høre. Hadde egentlig ikke forventet å få positiv kritikk med engang. Beaten heter Nightmare Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Bare hyggelig, hører endel på norsk hip hop og kan trygt si at dette ga et høydepunkt i en ellers kjip dag, du har talent ! Apropo den beaten, er det du som har laget den ? Lenke til kommentar
Scottda Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Bare hyggelig, hører endel på norsk hip hop og kan trygt si at dette ga et høydepunkt i en ellers kjip dag, du har talent ! Apropo den beaten, er det du som har laget den ? Den beaten har jeg ikke lagd, men lager beats selv også ja : ) Kjøper beats, lager beats & samarbeider om å lage beats : ) Tusen takk igjen for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hehe, alltid kult og høre ny musikk som man liker også Hvem er det som har laget den beaten, kompisen min likte den veldig godt skjønner du Lenke til kommentar
Scottda Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Hehe, alltid kult og høre ny musikk som man liker også Hvem er det som har laget den beaten, kompisen min likte den veldig godt skjønner du Vil helst ikke nevne det for da blir det ikke like spesielt, håper dere forstår. Men sangen av 22.07 er det en som heter Iss som har laget Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hehe, selvfølgelig greit vet du, hørte igjennom de andre sangene nå, kan ikke si noe annet en at jeg liker det jeg hører svært godt Lenke til kommentar
Scottda Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Hehe, selvfølgelig greit vet du, hørte igjennom de andre sangene nå, kan ikke si noe annet en at jeg liker det jeg hører svært godt Tusen takk for forståelsen, og det er veldig godt å høre at du likte det ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå