Gå til innhold

T-bane i london dagsbillett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å vise prisene:

http://visitorshop.t...travelcard.html

Det har lite for seg å kjøpe billettene på forhånd.

Om du ankommer Gatwick kjøper du kort der som dekker strekningen inn til sentrum og det du skal reise resten av dagen (om du da ikke kommer så sent at du ikke trenger flere reiser den dagen). Tilsvarende gjelder for Heatrow.

Generelt sett er betjeningen i billettlukene svært behjelpelige. Forklar hva du trenger og de gir deg de beste billettene.

Endret av StoreMyen
Lenke til kommentar

Takk for svar. Blir helt surrete i hode av disse sonene. Lander på Stansted 08.00 på en lørdag. Reiser igjen 18.35 igjen fra Stansted, eventuelt 17.30 fra Gatwick. Er ikke sikker på hva jeg velger. Er ryanair. Jeg har altså noen timer i london. Men er jo ikke så mye jeg rekker på den tiden. Skal innom litt butikker, men også se litt severdigheter tror jeg. Hvor mange soner bør jeg ha får å få med meg litt å se ?

Lenke til kommentar

Hehe, ble litt forvirret over det kortet også. Hva blir billigst av de kortene mellom 08.10 - 18.50 lokal london tid.

Til fra Stansted og noen severdigheter i london.

:)

Til/fra Stansted kjøper du bare togbillett til Stansted Express. I London kjøper du – som nevnt – travelcard for sone 1 og 2.

Hvis du ikke planlegger å tilbringe mye tid i London fremover er det ikke særlig nødvendig med Oyster Card.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...