Håkon Øvermo Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Urban dame på landet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jasså du har truffet dama ved Eikern, kjekk jente det . Syntes dette er godt og orginalt motiv. Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Morsomt bilde. Pussig sammentreff med buskene bak og bekledningen, noe av samme teksturen. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Veldig artig påfunn. Godt eksponert bilde Håkon. Morsomt . Ha en fortsatt fin Søndag. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 hehe..hun her har jeg ofte hatt i tankene å få på brikka...er jo bare 5min i bil fra meg.Hun pleier å ha litt mindre tøy på når det er varmt..morsomt bilde;) Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Morsomt bilde av modellen. Syns dette er flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg