Dr. Brodsky Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Det som er problemet mitt er at fargene på den eksterne skjermen (koblet til en MacBook) blir helt feil når jeg bruker Aperture. Om de er feil ellers vet jeg egentlig ikke, da det kun er kritisk ved bildebehandling, så det er da jeg legger merke til det. Problemet er at fargemetningen blir kjørt alt for kraftig opp på den eksterne skjermen. Om jeg drar bildet slik at det stikker litt inn på begge skjermene vil hele bildet ha samme farger, men med en gang mer enn 50% kommer over på den eksterne skjermen går fargemetningen i været. I Lepoard fant jeg en løsning på dette problemet. Jeg satt den eksterne skjermen som standard. I Snow Leopard forsvant denne muligheten, dette gjelder også for Lion. Mulig det fremdeles er mulig, men i så fall gjøres det på en annen måte enn før, og det er denne måten jeg er interessert i å finne ut av. Legger ved et bilde: Jeg vil altså ha den blå prikken til å stå ved siden av S2232W Edit: Her er Apple sin løsning, men den funker jo ikke etter Leopard. Merkelig at de ikke har klart å fikse dette. Endret 11. september 2011 av Må jeg? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Er det bare jeg som har dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå