femtitomil Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg har fast forhold i (1,5 år snart) og samboer. For ca. 2 og en halv uke siden var jeg på byen og det var en del folk pga. universitetsstart. Drakk jo såklart en god del mengder og hadde ikke drukket noe siden juni :O Det som hendte deretter på et toalett med en jente er sakens tema, det var at hun la an på meg og full som jeg var klarte ikke jeg motstå!! Husker egentlig bare biter av dette, men jeg var inni henne ! :O Etter jeg gikk derfra og fikk litt frisk luft angra jeg som en hund når jeg skjønte hva som hadde skjedd og mest av alt en skam. Det gikk noen dager og jeg kjente en svak stikking, og av og til en sviing.. Jeg hadde ingen utflod og kjente heller ingenting når jeg urinerte. Jeg prøvde å la være å tenke på dette, men etter det som hadde skjedd ble jeg fort deprimert og angret bare mer og mer. Fikk ikke sove om nettene og måtte ty til noen sovepiller jeg hadde kjøpt reseptfritt tidligere i USA. Endte med at jeg nå på onsdag gikk og testa meg for klamydia. Tok deretter kontakt samme dag med jenta fra toalettet og fortalte henne at jeg mistenkte klamydia. Da sa hun at hun hadde testa seg negativt for klamydia rett forut vi hadde hatt den lille affæren og jeg var siste hun hadde gjort det med. Hun hadde heller ingen symptomer. Stikkingen avtok da en del og jeg tenkte det kanskje var innbilt helt til nå i helga samboeren min forteller at hun tror hun har urinveisinfeksjon :O Jeg kjenner ærlig talt ikke noe særlig, kanskje om jeg prøver ordentlig hardt, men fikk en influensa i helga så litt vanskelig å kjenne skikkelig etter. Nå venter jeg bare på hva svaret er, men mye tyder nå på at det er klamydia pga at samboeren sier hun har urinveisinfeksjon :O (hun har vært plaget med dette tidligere). Jeg elsker henne jo og er redd for at hun skal bli såret, så kvier meg ordentlig for å si det. Vil nok antakelig brenne i helvette uansett om jeg sier det eller ikke :S Kanskje er det noen som har vært borti samme situasjon ? Nå undrer jeg bare på om jeg skal fortelle henne det i helga nå, eller vente til tirsdag eller onsdag til svaret klamydia prøven foreligger. Lenke til kommentar
Ichtyostega Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Dette er en moralsk sak. Å være utro er VELDIG fort gjort. At du angrer viser jo bare at du er glad i kjæresten din og bryr deg om henne. Om hun vil tilgi deg eller ikke vet jeg ikke. Om du vil si det eller ikke er helt opp til deg. Har du positive svar fra klamydiaen har du ikke noe alternativ. Klarer du å leve med å ha vært utro uten at hun vet det, eller klarer du ikke det? Du må gjøre det som er rett for deg, eller det du mener er rett for henne. Det du har gjort mot kjæresten din er et stort svik. Et svik hun kanskje ikke vil tilgi, eller kanskje hun vil det. Jeg? Jeg ville aldri tilgitt kjæresten min, men hvis hun kom og var ærlig om det så måtte jeg gitt henne en sjangs, hvis jeg fant ut av det selv. Så er det goodbye. Fordi jeg setter ærlighet veldig høyt. Derimot siden du først hva utro, er det da virkelig denne jenta du ser for deg du skal tilbringe resten av livet med? Du må gå i deg selv og finne ut hva som er rett for deg, eller det du mener er rett for henne. Fortjener hun bedre en deg? Fortjener hun det du gjør mot henne? Hvordan type person er du? Er du drittsekken? Eller er du goodguyen? Er du drittsekken så forstår jeg deg ekstremt godt. Hvem vil risikere å miste et kjempeforhold? Med en jente de elsker? Det er ditt ønske med å være med henne og samvittigheten din som kriger? Kanskje hun googler nicket ditt på nett og finner dette? Kanskje ikke nå, men kanskje om 1 år? 1 Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hei. Å være utro må være noe av det verste som skjer i et forhold. Du må jo fortelle det til henne, men da må du forberede deg på at forholdet deres er slutt. Problemet her er for det første at du har vært utro. Det er helt klart det største problemet. Det neste problemet blir at hun kan ikke stole på om du er det igjen eller ikke og du kan ikke stole på at hun kanskje tror at du skal være utro igjen. At du drikker deg så sanseløs at du ikke klarer å styre deg bør du tenke over. Du gjør bare ikke slike ting når du er i et forhold. Sånn er det bare. Du bør også tenke på hvordan du ville reagert hvis dama di hadde vært utro mot deg. Men en ting jeg lurer på: Hva i all verden gjorde du og hun du hadde SEX med på samme toalettet da? Du blir da ikke med en jente på dass. Og iallefall ikke i fylle. Hvor dum går det an å bli da? Hvis du velger å IKKE fortelle samboern din at du har hatt SEX med en annen jente, så får du håpe for din egen skyld at samboern din og hun jenta du hadde SEX med ikke er venninder som fortelle slike ting til hverandre. Også er det en ting til: Hvorfor er det fort gjort å være utro? Hvis du vet at du er utro, så for guds skyld. Ikke gå inni et forhold. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Klamydia kan du alltids forklare på en snodig måte.. Men utroskapen bør du fortelle henne. Eller la være, men det er feigt og lite respektfult ovenfor henne. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Denne snodige måten vil jeg gjerne høre. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Denne snodige måten vil jeg gjerne høre. Du kan skylde på ho! Du kan forklare at noken har blanda klamydia infisert sperm i drikka di. Sperm i øyet kan også danne klamydia. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Denne snodige måten vil jeg gjerne høre. Du kan skylde på ho! Du kan forklare at noken har blanda klamydia infisert sperm i drikka di. Sperm i øyet kan også danne klamydia. Du var på et skittent toalett og la snabben på ringen Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) For meg handler dette om moral, og hvis du virkelig bryr seg om henne så sier du det som du er. Det er slik det er å stå for sine valg, for dette er faktisk et valg du har tatt. Alkohol er ingen unnskyldning og du kan ikke regne med at hun tilgir deg. Endret 5. september 2011 av yvonne2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Denne snodige måten vil jeg gjerne høre. Du kan skylde på ho! Du kan forklare at noken har blanda klamydia infisert sperm i drikka di. Sperm i øyet kan også danne klamydia. Du var på et skittent toalett og la snabben på ringen Eller du blei voldtatt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Gutter kan ha klamydia helt uten å merke noe, så det kan godt hende du har smittet henne. Jenter får klarere symptomer, men det hadde nok også hun du lå med merka om hun var smittebærer. Til info, om dere har pådratt dere klamydia så tar en kur ca 2 uker til dere er kvitt det. Dere kan sex i denne perioden, da dere kan bli "reinfisert" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå