Gå til innhold

BK: Lefdal ridesenter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, her går det så spruten står! Fint actionfylt bilde fra ridningen. Grei komp. Aner dog en tanke uskarphet og muligens også litt utbrenthet på det hvite. Sikkert tatt på "høylys" dag dette! :)

Er det kamera hun har på hjelmen? Kan sikkert bli spennende bilder fra slikt også....

Her inne på digit skjer det endringer til det bedre hele tiden, som du ser... Det er bare å venne seg til det, så går det greit. Spennende tider er det iallefall!

En god helg til deg og dine også!:thumbup:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Sjarmerende og fint actionbilde. Kan se konsentrasjonen og gleden i jentas ansikt. Litt i lyseste laget noen steder, men sånn blir det fort når sola er framme og tegner harde skygger. Det ligger noe hvitt og flyter under hesten, det forstyrrer en smule ift et ideelt knips, vet ikke om det er mulig å klone bort noe sånt.

Lenke til kommentar

Tusen takk for kommentarer :) Ja jeg har økt kontraster en god del, så sikkert tatt i litt for mye siden noe blir utbrendt, uskarpt er det nok ikke, ja gjerdene ble for mye å fjerne, men speilbilde av gårdshunden kunne jeg sikkert fjernet, synes den var litt artig, men ser man ikke hva det er blir den nok mere i veien :) Er ikke sikker på om jeg synes deg gjør noe at kontrastene er såpass, om ikke skjermen min viser feil av en eller annen grunn, har litt vanskeligheter med kalibrereren for tiden, vet ikke hvorfor, er det kun en viss tid en slik virker før man må kjøpe ny? Uansett, takker for tilbakemeldinger, kommer kanskje tilbake en annen dag om jeg får tid nå som karakterer er blitt frivillig igjen :) Likevel ikke helt komfortabel med alt det nye her enda, men det er vel en tilvenning kanskje ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...