David_T Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Vet ikke om dette er rikgitg sted, flytt innlegget om feil. Skal ta moped lappen, men er usikker på hva jeg trenger for å kunne ta lappen. http://www.sarpsborgtrafikkskole.no/priser.php Her er det satt opp en liste, hva av dette trenger jeg for å kunne ta lappen? Trafikalt Grunnkurs Kjøretime Noe mere? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) "Kjøretimer" finnes ikke på moped. 1. Trafikalt Grunnkurs 2. Lite kurs om moped osv. Bremser, fart, skilter, litt småting. 3. Kjøring i kjøregård 4. Langkjøring med en gruppe andre 5. Teoriprøven. Endret 3. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
David_T Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Og dette kommer på? ca? Trafikalt grunnkurs + Teori Prøve = 2390 Det andre vet jeg ikke D: Endret 3. september 2011 av David_T Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Jeg ga vel ca. 5000. Husker ikke helt. Du må betale for det trafikale grunnkurset, så for kjøredelen, pluss teoriprøven, og gebyrene du må betale hos statens vegvesen. Endret 3. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
David_T Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Oki.. Ser på en netside nå, Bob trafikkskole. Pakketilbud: Trafikalt Grunnkurs: 3180 kr hva betyr pakketilud? får jeg noe mere en bare trafikalt grunnkurs? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Står det noe mer? Evt. send en mail og spør hva den inneholder Lenke til kommentar
David_T Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Ser at mange trafikkskoler har Moped kurs. Dette er frivillig vel? Ser bare Moped kurset koster 4000kr.. Eller? Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg har tatt det på Wright trafikkskole, du kan vel sjekke der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå