Gå til innhold

BK: Oslo, August

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel den spesielle lyssettingen som gjør dette bildet mest verdt å se på.

Kompen ellers, med skjevheter osv. tiltaler nok ikke så mye...., men et interessant bilde allikevel.... skiller seg ihvertfall ut fra mengden...

Er litt sånn ambivalent til om jeg egentlig ikke liker dette eller motsatt..... hm! :)

Lenke til kommentar

Tja, skal jeg forsøke å si noe her, så er jeg litt på linje med han under her, bildets "svake" sider er allikevel med på å gjøre det litt mer interessant, den lyse toppen tar jo mye oppmerksomhet, men samtidig er det noe med lys og skygge og linjer som tiltaler. Personen midt i bildet gir også litt innhold, uten ville det vært mer kjedelig. Tror allikevel at jeg ville hatt det enten rett eller enda skjevere.

Lenke til kommentar

Jeg liker veldig godt lyset som faller på ansikt og varer sentralt i bildet, men lys/skygge øverst i bilde overdøver midtpartiet. Et alternativt utsnitt av dette bildet vil f.eks være å a) rette opp bildet, b) kutte bort toppen av bildet rett under skyggekanten og c) kutte bort litt på begge sider sånn at høyre og venstreparasoll kommer ca like langt ut. Prøvde i photoshop og synes at det gav et godt resultat.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at skjevheten muligens ødelegger (selv om jeg er usikker på hvor skjevt det faktisk er, i og med at dette er tatt nederst i "Karl Joan-bakken", det er dog irrelevant for hvordan bildet ser ut for folk som ikke kjenner seg umiddelbart igjen).

Jeg liker ikke å kutte bilder, men jeg skulle gjerne vært nærmere, det er jeg enig i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...