Beetlebum Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Kan noen hjelpe meg med det?.. Lenke til kommentar
bert Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hei Det spørs hvilken Windows du bruker.... Mest sannsynlig kandu gå inn på kontrollpanel, system, maskinvare, enhetsbehandling, CD-ROM, egenskaper. Her kan du mest sannsynlig endre stasjonsbokstav. Hvis ikke det går, så kan du bruke et program som heter Letter Assigner. Du finner det sikkert hvis du bruker google... Lenke til kommentar
covah Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Høyreklikk på My Computer, velg Manage, gå til Disk Management, høyreklikk på cd stasjonen din og velg "Change drive letter and paths". Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Men NEI, ingen av metodene fungerer!.. :-? Står ikke "change drive letter" eller noenting!.. Har XP pro (og synes forøvrig at det burde være så enkelt her!!!) Noen flere forslag??? Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Men NÅ fikk jeg det til.. Måtte bare ha litt inspirasjon fra noen snille hjelpere.. Behandle "Min Datamaskin" - Lagringsplass - Diskbehandling - Høyreklikke CDROM-stasjon - "Endre stasjonsbokstav og -baner" Tataa.. Takktakk Lenke til kommentar
Kukkikano Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Det "covah" skrev skal funke det... Han glemte bare å si at du må høyreklikke på cd stasjonen du skal bytte på..Jeg også har XPpro, og det funker helt greit å bytte stasjons bokstav.. Lykke til Lenke til kommentar
covah Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Da vet ikke jeg. Har fungert på alle maskiner jeg har hatt, fra NT4.0 og opp. Hvor er det forresten du høyreklikker? Disk Manager er delt opp i 2 (øvre og nedre). Du skal klikke på ikonet til cd spilleren i den nederste delen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå