I am Gunner Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hei Jeg installerte for halv time siden Assassin`s Creed Brotherhood på pcen min. Først når jeg begynte å spille så hadde jeg lyd. Men etter ca 2 minutter ble lyden borte. Hva skal jeg gjøre???? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Funker ikke 1, hopp til 2, funker ikke 2, hopp til 3 osv. 1. Skjekk instillingene på spillet. 2. Slå av/på PC. 3. Søk på nettet etter noen med samme problem 4. Re-installer 5. Returner spillet Lenke til kommentar
I am Gunner Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Har prøvd alt, untatt det siste, noen andre forslag??? HJEEEEEEEEELP!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Headsett/høytalere? Lenke til kommentar
I am Gunner Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 prøvd med begge. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hardware? Du har skjekka att lyden funker med andre programmer? Lenke til kommentar
I am Gunner Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 hvordan skjekker man det? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Har du ikke en liste fra der du kjøpte PC'n? Evt last ned GPU-Z eller Speccy. Lyden i andre programmer skjekker du ved å f.eks gå på youtube eller spille av en film eller lyd-fil. Lenke til kommentar
I am Gunner Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Jeg har lyd i andre programmer og spill. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Da aner ikke jeg. Skjekket alt av instillinger in-game? Lenke til kommentar
I am Gunner Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Ja. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hmm.. Da er eneste håp å søke på nettet etter andre med samme problem. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hva heter lydkorte ditt? Assassins Creed Brotherhood No Sound and Fix 1. For Realtek sound card users that experiencing the game no sound, you can try to uninstall the installed sound drivers and running the game with default sound drivers. If this didn't¡¯t get the sound back, you will need to update the driver to the latest with Realtek HD audio driver R2.58. >> Clicky << Har du kjøpt eller lastet ned spillet? Hvis det er det siste alternativet så ser jeg ikke noe poeng med å prøve å hjelpe deg. Er for trøtt, men står kanskje noe fornuftig her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå