Gå til innhold

Se brukernes beste augustbilder

Anbefalte innlegg

Kanskje legge ved en advarsel om nakenhet i enkelte bilder? Ikke alt er like bra å bla gjennom på jobb.

Og jeg som får frysninger når jeg ser røde hus, skulle gitt advarsel angående det også, så kvelden min ikke blir ødelagt.

Enkelte av oss har en jobb hvor det ikke passer å se bilder av nakne damer, desverre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Er to sider med bilder, ett av en naken dame. Han ber om en advarsel på nakenbilder som jeg mener kan være helt OK, er ikke noe å lage en sak av?

Lenke til kommentar

Ja, det er faktisk 2 sider med bilder, hvorav det på side 2 er ett komplett nakent menneske.

Likevel er det rumpa på side 1 det reageres på. Jeg så ikke at det var en rompe der før det ble nevnt her.

Ang. advarsler så kan jeg si meg enig i at man kan nevne dette ved full frontal nakenhet hvor dette er i sentrum. Det kan jo likevel defineres som kunst - veit ikke hvor gamle dere var når dere så fanten til Nerdrum første gang, kan ikke huske at man ble advart av avisene og tv for sterke bilder.

Lenke til kommentar

Ja, det er faktisk 2 sider med bilder, hvorav det på side 2 er ett komplett nakent menneske.

Likevel er det rumpa på side 1 det reageres på. Jeg så ikke at det var en rompe der før det ble nevnt her.

Ang. advarsler så kan jeg si meg enig i at man kan nevne dette ved full frontal nakenhet hvor dette er i sentrum. Det kan jo likevel defineres som kunst - veit ikke hvor gamle dere var når dere så fanten til Nerdrum første gang, kan ikke huske at man ble advart av avisene og tv for sterke bilder.

Jeg har aldri reagert på rumpa på gutten ved sjøen, jeg reagerte på den nakne damen på side 2.

Enkelte av oss har en jobb hvor det ikke passer å se bilder av nakne damer, desverre.

De fleste jobber tillater heller ikke surfing i arbeidstida ..

Hvis den lille rumpa der utgjorde en forskjell mener jeg ..

Du har faktisk sitert at jeg skrev "nakne damer", så skjønner ikke hvordan du koblet det sammen med stjerten.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...