Aetius Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hva har Akam-brukerne valgt å fokusere på? Se brukernes beste augustbilder 3 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hehe, takker for veldig hyggelige tilbakemeldinger på bildene mine. Er ganske stolt over dette, spesielt siden det er så utrolig mange andre dyktige fotografer her inne . Jaja, ikke hver dag man blir sammelignet med Gude Og Tidemand Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Hipphurra, jammen fikk jeg ikke med et bilde i denne artikkelen etter å ha prøvd gjentatte ganger de siste månedene. Gøy å klare målet mitt som denne måneden var å få mitt første bilde med i denne artikkelen og jeg må si jeg er litt stolt i dette øyeblikk! Kjempemorsomt å bli trukket frem, og ikke minst få kommentarer og tilbakemeldinger på det en gjør. Som alltid er det er høyt nivå i månedstrådene, og denne måneden var intet unntak. Solide bilder fra dere alle, og jeg må igjen få påpeke viktigheten med en slik månedstråd. Ikke tvil om at det gir mye inspirasjon å se bildene som blir trukket fram, og det skaper virkelig et engasjement til å fortsette Endret 3. september 2011 av FredrikV. 2 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Jaja, ikke hver dag man blir sammelignet med Gude Og Tidemand Neinei, bare Gude - ikke Tidemand! (Gude malte landskapet, Tidemand malte folka) Men seriously, folkens, flotte bilder! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Elsker bildet til k-h-s, veldig behagelig å se på, nydelige farger og bokeh! Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jøss for en kjekk overraskelse. Har hatt et lite fravær grunnet travel hverdag, men dette var da en skikkelig konge premie for meg Jobbes stadig med å finne nye ting å ta bilder av og forbedre meg vil jeg så absolutt gjøre hele tiden. Så hjertelig takk dette var skikkelig gøy Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Ahh, betre lukke denne mnd for meg Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Takk Mixy, og til dere i redaksjonen og andre for at dere liker det. En ære å få første bildet i artikkelen Da var det vert slitet med å få dette til. Selv så måtte jeg vaske alt av klær og ta litt av en dusj etter dette. Det å ligge på magen i åkern rett etter mye regn er ikke noe særlig. Søle og møkk ble svaret, men det måtte for å få vinkelen jeg ønsket i bildet. Godt å vite at bildet ble likt av andre. Veldig mye annet spennende i tråden også, Freddern sine to bilder er kanskje min favoritter. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Kult at i alle fall et par av bildene har EXIF data intakt. Bildet til Fredderen på første siden, hvordan får man så stort dynamisk omfang i bildet? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Da var det vert slitet med å få dette til. Selv så måtte jeg vaske alt av klær og ta litt av en dusj etter dette. Det å ligge på magen i åkern rett etter mye regn er ikke noe særlig. Søle og møkk ble svaret, men det måtte for å få vinkelen jeg ønsket i bildet. dette er en av de tingene jeg forsøkte å få elevene mine til å innse da jeg var fotolærer, at fotografering ikke var noe hvilehjem om man skulle få de gode bildene, og av og til måtte man ligge på magen og bli møkkete eller vasse uti til pungfestet i kaldt vann for å få akkurat DET bildet. Om noen timer er smerten (og klesvasken) glemt, men bildet vedvarer! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Veldig jordnær reportasje med mange fine kommentarer Lenke til kommentar
Howy95 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Noen som innser at nederste bilde på side 1 har en bar bak som vises..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Herlige bilder, det må jeg si! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 hehe virker nesten som om jeg skulle være kontroll freak Lenke til kommentar
skrim Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Noen som innser at nederste bilde på side 1 har en bar bak som vises..? The art of Shaging.bar bak Ser ofte at det er mange gjengangere og kan virke som en hard kjæne med innleggere Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 hehe virker nesten som om jeg skulle være kontroll freak Overhodet ikke slik jeg mente det! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 nei.. tok det du skrev som en posetiv greie jeg Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Takker for fagre ord i omtalen av mitt bilde. Det ble tatt inne i et relativt smalt tåkebelte, når vi kom lenger opp i terrenget var det klar himmel. Tok usedvanlig mange bilder på denne turen (til meg å være), men dette var klart det beste av dem. Av de andre utvalgte festet jeg meg spesielt ved bildet til k-h-s. Men mange andre bra selvfølgelig, og ikke minst inne i selve augusttråden. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Kanskje legge ved en advarsel om nakenhet i enkelte bilder? Ikke alt er like bra å bla gjennom på jobb. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Kanskje legge ved en advarsel om nakenhet i enkelte bilder? Ikke alt er like bra å bla gjennom på jobb. Og jeg som får frysninger når jeg ser røde hus, skulle gitt advarsel angående det også, så kvelden min ikke blir ødelagt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg