erik456 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Hei jeg har begynnt å få opp en Bluescreen som du ser på bilde under, på min 1 halvt år gammle, Asus A52N. Det jeg har prøvd allerede er: *Recovery, då får eg bare om Error og det står på samma plass i flere timer *Installere Windows 7, då får eg bare opp først den windows feilmeldingen og deretter BSOD. *Memtest i fem timer Kan det være at det er hardisken som er ødlagt? Er det noen som har en ide på hvordan jeg kan fikse dette problemet? Endret 3. september 2011 av erik456 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Hei. Kan du gå til mappen C:\Windows\Minidump og laste opp alle filene som er der her på forumet? Pakk de gjerne inn i et arkiv med winrar/7zip. Endret 3. september 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Hei. Kan du gå til mappen C:\Windows\Minidump og laste opp alle filene som er der her på forumet? Pakk de gjerne inn i et arkiv med winrar/7zip. Hardisken er formatert, så det er desverre ikke mulig. Har du noen andre forslag på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Skulle tro det er en defekt disk om du ikke klarer og få installert windows på den engang. Fikk du noen feil på memtest? Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Skulle tro det er en defekt disk om du ikke klarer og få installert windows på den engang. Fikk du noen feil på memtest? Tok den ikke ferdig stod på i fem timer, men veit du om et bra program som kan teste feil på hardisker? Siden da kan jeg se om jeg kan utelukke om det er hardisken det er noe feil med?. Er det noen som har forslag på hva jeg kan gjøre for å fikse problemet mitt? Endret 3. september 2011 av erik456 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå