Cydin Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Hei! Leter etter et Gaming Tastatur som ikke koster skjorta. Skal gjerne ha et gaming headset også. Legg gjerne linker her så jeg kan sjekke :-) Også lurer jeg på noe, har sett på et par pcer også ser jeg at det står "2 års returneringssgaranti" hva betyr det? Det betyr at jeg kan returnere den og få pengene tilbake / deler av pengene tilbake eller betyr det bare at jeg kan returnere den for å få den reparert. Lurer fært på dette. Håper på noen svar kjapt :-) Takk. Endret 3. september 2011 av BasicKill Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Anbefaler deg Logitech sitt G35 headsett og g510/g19 tastatur! Dette er helt rå saker! Lenke til kommentar
Cydin Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Takker :-) Men lurer fortsatt på det ang returneringsservice. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Du får nok ikke pengene tilbake etter 2 år. Anbefaler selv Logitech G930 som jeg har på hodet akuratt nå, er dyrt, med det er verdt pengene! Og tastatur er like personlig som boxer, så er vanskelig å anbefale noe. Men ett fra logitech, Razer eller Saitek er ofte noe som de fleste liker. Bruker selv G15v2. Lenke til kommentar
Cydin Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Ja skjønte på en måte at det var bare et fancy ord for garanti. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Bortsett fra makro-/mediaknapper og en skjerm, er ikke Gxxx tastaturene til Logitech noe spesielle. Trenger man en haug makroknapper, er G13 ved siden av en et vanlig tastatur et like bra alternativ. Skal du ha noe mer spesielt som også holder livet ut omtrent, er mekanisk tastatur veien å gå. Mechanical keyboard guide Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Du kan kjøpe mitt G19 til halvpris for det jeg kjøpte det for i butikken! Neida, jeg skal være bro nok å si at g19 er rævva... er også på jakt etter akkurat det samme. Blir enten Shure SHR940 eller Logitech G930 på headsett... men uvisst med tastatur (derfor jeg tråler denne delen av forumet) Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Du får nok ikke pengene tilbake etter 2 år. Anbefaler selv Logitech G930 som jeg har på hodet akuratt nå, er dyrt, med det er verdt pengene! Og tastatur er like personlig som boxer, så er vanskelig å anbefale noe. Men ett fra logitech, Razer eller Saitek er ofte noe som de fleste liker. Bruker selv G15v2. Øøøh, kommer heeeeelt ann på hvor du har kjøpt det! Jeg fikk igjen FULL pris på en 4år gammel USB HDD 350gb Komplett FTW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå