JVM91 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Flere som ikke kommer igjennom på csports? Bare å refreshe hele veien. Kom nettopp igjennom. Kommer ikkje igjennom eg heller, har tappet F5 i 10 min nå Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Flere som ikke kommer igjennom på csports? Bare å refreshe hele veien. Kom nettopp igjennom. Men den slutter jo ikke å loade heller... Lenke til kommentar
xSamuraix Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 csports.no funker ikke her heller, så du er ikke alene. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Kommer heller ikke gjennom på csports.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Kommer ikkje igjennom eg heller, har tappet F5 i 10 min nå Ikke rart siden går ned når alle hammrer på F5, slik som deg. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Tillfälligt fel: Csport har för närvarande problem. Vi ber om ursäkt för detta, men vi arbetar med att lösa detta så snabbt som möjligt. Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Morsomt at man betaler 159 kr også funker ikke dritten. Noen som har hørt noe fra canal+? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Funker for meg.. Hihihi Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Problemet gjelder over hele fjøla vertfall, altså også hos VG, DB og evt. andre som sender via Csports. Blir piratstream på meg og en sinna "få tilbake pengene mine" epost etter kampen er ferdig vist dette ikke blir fikset... Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Merker at jeg ikke tror på deg. Hvis csport setter opp en slik feilmelding, er hele greia nede. Lenke til kommentar
StorSlemUlv Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Canal+ har visst kjøpt opp rettighetene til tv2. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har på følelsen at dette blir den lengste kamptråden i diskusjon.no's historie. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Tror den slukner i takt med kampen. 1 Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Begynner å bli smånervøs, men har troen på en kjempekamp! Lenke til kommentar
xSamuraix Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Så lenge jeg får sett kampen driter jeg i om Moa og Carew kræsjer sammen og må bæres ut i første spilleminutt. 1 Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Fortsatt ikke inne på csports. Noen som er inne enda? Får jeg ikke se kampen fra første sekund skal jeg stappe penga ned i halsen på dem. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Fortsatt ikke inne på csports. Noen som er inne enda? Får jeg ikke se kampen fra første sekund skal jeg stappe penga ned i halsen på dem. Da har tatt ned hele serveren ser det ut som. Mulig en liten reboot. Tviler dog på at det hjelper, siden kommer garantert til å gå ned igjen vist ikke de øker kapasiteten.... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Da stikker jeg på puben Lenke til kommentar
nosrotkah Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Jeg ser kampen via vg sine sider, og jeg har tilgang. Endret 6. september 2011 av nosrotkah Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg ser kampen via vg sine sider, og jeg har tilgang. På vgTV sine "reklamer" eller Canal + sine sendinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå