lur4d Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 En kompis av meg har to GET-dekodere i huset, begge er på samme abonnement og har tilgang til Canal+ Fotball. Kan han ta med programkortet fra dekoderen sin og sette den inn i en hvilken som helst annen GET-dekoder, så får vi sett kampen der? Før i tia gikk det i allefall Er jo bare å stikke bortover å prøve. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Åhh, jeg får så dårlig samvittighet av å lese innleggene i denne tråden. Skulle ønske jeg kunne invitere dere alle hjem til meg. At nesten ingen får sett det som er vår viktigste kamp på en årrekke er bare latterlig. Do it. Hadde gjort det, men jeg er dessverre (som alle andre) allerede fullbooket. 4-5 venner på besøk får holde. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg ler av alt oppstyret om tv-rettigheter og kav/mas for å få sett Danmarkskampen. Dette blir et stort antiklimaks. Kampen ikveld blir gørrkjedelig, Norge produserer kun 1 halvsjanse i løpet av 90 minutter og taper 2-0. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hva om det blir en kjempekamp av dimensjoner, og Norge vinner? Ikke at jeg har veldig stor tro på det, men man kan alltids håpe. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Skulle ikke forundre meg om Norge plutselig overrasker, selv om jeg tror ingen av lagene undervurderer den andre. Selv tror jeg på høyt press fra begge lag, som enten fører til lite eller mye mål. 0-0 eller 2-2. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 fy f*** , nå har jeg bestilt kampen på c sports for 159 kr, svindel på høyt nivå... jaja , får hvertfall sett den nå da 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Siden folk alltid spør om det er det greit å ta det først som sist... Hvis flere land har like mye poeng blir de da rangert etter hver som er: 1. best i innbyrdes oppgjør (her gjelder bortemålsregelen) 2. best målforskjell totalt i gruppespillet 3. flest mål totalt i gruppespillet 4. flest bortemål totalt i gruppespillet 5. best på fair play (bl.a. antall røde og gule kort) 6. vinner av loddtrekning Pga. bortemålsregelen vil Danmark være best innbyrdes ved 0-0 i kveld, mens ved 2-2 er Norge best. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det med Rådhusplassen er kansallert pga store vannmengder. http://www.fotballfesten.no/ Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Står sikkert noe om det her en plass, men hvor kan man følge kampen på radio ikveld? Lenke til kommentar
Mehehe Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Faen, ha dåkker kjøpt sånn Canal+ shit? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Står sikkert noe om det her en plass, men hvor kan man følge kampen på radio ikveld? Du kan høre kampen direkte på NRK P1. Sendingen starter klokken 19:03. Endret 6. september 2011 av Latias Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Kom gjennom nå Endret 6. september 2011 av Brann89 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 hvilken danske kanaler går kampen på? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Faen, ha dåkker kjøpt sånn Canal+ shit? Kjøpte kanalpakken jeg, mye enklere 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen som vet om man kan være pålogga på csports flere steder? I samme husstand, vel og merke. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Dagbladet sender den også i tillegg til VG og C sport. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 No ska' vi for fanden banke nogle dænska, ig? Lenke til kommentar
StorSlemUlv Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Følg kampen her: http://vglive.no/#match=10003933 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Flere som ikke kommer igjennom på csports? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Flere som ikke kommer igjennom på csports? Bare å refreshe hele veien. Kom nettopp igjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå