Everket Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Demidov er bra, og kommer til å bli bedre. Men jeg har sett han tape avgjørende dueller litt for ofte. Synes han er ganske prone til å bli en syndebukk. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Positiv overraskelse. Er sikker på at Nordtveit kan overbevise. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Tips til et et sted 20 stk kan reservere bord og se kamp i kveld, i oslo? Faenmeg fullt overalt! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Lillejohn er enig med de fleste ang landskamper på betaltv. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hadde tenkt meg på pub for å se kampen, men har faen meg blitt dårlig i magen, så da får jeg satse på no streaming. Lenke til kommentar
lagee Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Trenger anbefaling av hvor jeg kan se kampen på nett ? Kan eventuelt bet365 anbefales ? Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Trenger noe streaming eg også, helst gratis! Finnes det noe som helst sted vi kan gjøre det? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Minner om reglene, ulovlige streams er in fact, ulovlige. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Minner om reglene, ulovlige streams er in fact, ulovlige. Joo, men kampen er viktig for Norge, og vi får ikkje sett den! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Minner om reglene, ulovlige streams er in fact, ulovlige. Liten tvil om det. Likevel så foretrekker jeg å se kampen fremfor å være lovlydig akkurat i kveld. Det er nok av sider som sender kampen, og jeg kan ikke helt se at det er ulovlig for meg å tilfeldigvis klikke på en link. At de som sender streamen gjør noe ulovlig synes jeg ikke de skal straffes så veldig for. 2 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 kamelåså! la oss håpe på språkproblemene deres blir ett problem idag også Lenke til kommentar
lagee Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Forkin' hell. Hadde vært artig med et sluttspill igjen, sånn at vi kan se Norge bli grust av Spania. Villa mot Hangeland? Rått parti. Syntes du skal være litt mere naiv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Denne skal jeg se på pub! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Brukte 259 kr på å kjøpe csports for resten av året, inkl. kampen i kveld. Vel verdt penga! Ellers får du kjøpt den på csports for 159 kr, god kvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det var jo billig....... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Aktuelt å betale 159,- for å se kampen over nett. Da går man heller på pub og bruker penga på øl til kampen. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Brukte 259 kr på å kjøpe csports for resten av året, inkl. kampen i kveld. Vel verdt penga! Ellers får du kjøpt den på csports for 159 kr, god kvalitet. Krever denne siden en heftig nettlinje for og få streamet eller? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Mora mi ringte meg og sa at borettslaget de bor i har gratis prøvetid på Canal+ Fotball ut måneden via GET. Om dette er fakta, så er det fantastisk, men litt redd for at kampen da muligens går i svart. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Brukte 259 kr på å kjøpe csports for resten av året, inkl. kampen i kveld. Vel verdt penga! Ellers får du kjøpt den på csports for 159 kr, god kvalitet. Krever denne siden en heftig nettlinje for og få streamet eller? Det vet jeg ikke. Men jeg har en ganske heftig nettlinje, ja. Aktuelt å betale 159,- for å se kampen over nett. Da går man heller på pub og bruker penga på øl til kampen. Spesielt for oss som enda ikke har fylt atten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå