eveant Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Han må vel på back, kan ikke skjønne noe annet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Blir nok back ja. Digger at danskene sier JA Riise er våres svakeste ledd. Jinxing på høyt nivå. Han putter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hvordan ser dere kampen? Ser pdd ut som livesport får en ny bruker denne uka, siden Game sin account har kasta inn håndkle.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Hvordan ser dere kampen? Blir Canal+ Fotball her. Gleder meg! Hvordan kan JA Riise være vårt svakeste ledd? Han er jo en av våre beste... Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hva synes dere om at Drillo bruker Wæhler fremfor Demidov? I mine øyne er Demidov bedre. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Har selv vanskelig for å si hvem av de som er best, men regner meg at Drillo går for rutinen... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hvordan ser dere kampen? Ser pdd ut som livesport får en ny bruker denne uka, siden Game sin account har kasta inn håndkle.. Er det noe man kan stole på fungerer? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 *Mine innlegg* Jeg synes ikke vi bør forandre på startoppstillingen rett før en så viktig kamp. Carew og eventuelt Braaten kan komme innpå om vi virkelig trenger et mål. Drillo mener også at Carew ikke er klar for 90 min. og han har vel mer peiling på det enn noen av oss. Hva synes dere om at Drillo bruker Wæhler fremfor Demidov? I mine øyne er Demidov bedre. Det er vel rutinen til Wæhler som gjør at han lander foran Demidov. Wæhler kan være litt ujevn, men på sitt beste er han en veldig viktig brikke både defensivt og offensivt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Wæhler spiller vel i Danmark også og er kjent med danske spillere. Det kan vel være et pluss. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hvorfor i svarteste !#!¤(!)!#"!§§§§ går kampen på canal for*** + .... Jaja, får finne ett "alternativt sted" å se kampen da -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hvordan ser dere kampen? Ser pdd ut som livesport får en ny bruker denne uka, siden Game sin account har kasta inn håndkle.. Er det noe man kan stole på fungerer? Har aldri hatt problem før. Milevis bedre enn gratis-streamene, men små lagspikes forekommer med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Det beste alternativet er vel å se kampen på en pub, men jeg regner med man må være der ganske mange timer før match for i det hele tatt å komme seg inn. Det er sikkert over 1 mill. nordmenn som vil se kampen, og når Canal+ Fotball kun har 20.000 abbonementer, sier det seg selv at pubene vil bli fulle. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Fy faen helt sykt VG/Canal + skal ha 159,- (!) for kampen via nett-tv. Det er helt latterlig! Er det rart man streamer kamper "ulovlig"?! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Fy faen helt sykt VG/Canal + skal ha 159,- (!) for kampen via nett-tv. Det er helt latterlig! Er det rart man streamer kamper "ulovlig"?! Helt enig. TV2 tar 179 kr for en måned med PL gjennom kanalpakker til TV. Det er UTROLIG stor forskjell i kvalitet og hvor mye du får for pengene der. Jeg mener stream kamper MASK er verdt 50 kr, med tanke på kvalitet og at det er kun 1! kamp. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Pub er uaktuelt for meg siden jeg kommer hjem fra jobb omtrentlig 10 minutter før kampen begynner, og betaler absolutt ikke 160 kr for å se på ræva stream kvalitet på vg.no... Men har nå funnet en side som sender streamen :0) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jepp, jeg tenkte om den koster 50,- så er det jo greit. Men 159,- er alt for mye. Vurderer å bestille C+ også bruke angrefristen min, er sleipt, men det er også sykt sleipt å ta 159,- for EN kamp på nett-tv. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Tipper jeg stikker på pub. Kan bruke 159,- +- på øl. 3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ja, det er jo en mulighet, men er i familiemiddag. Så hadde vært fint å kunne sett den på tv der. Har jo dansk TV2 til og med der jeg skal, men den blir jo sort. Men finner jo alltid en måte å se den på. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jarstein Høgli - Wæhler - Hangeland - Ruud Huseklepp - Tettey - Nordtveit - Grindheim - Riise Moa Nordtveit inn for Hauger. Veldig overraskende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå