Gå til innhold

Kamptråd - SLAGET OM NORDEN - Danmark vs Norge (EM-kvalik)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Mine innlegg*

 

Jeg synes ikke vi bør forandre på startoppstillingen rett før en så viktig kamp. Carew og eventuelt Braaten kan komme innpå om vi virkelig trenger et mål. Drillo mener også at Carew ikke er klar for 90 min. og han har vel mer peiling på det enn noen av oss.

 

Hva synes dere om at Drillo bruker Wæhler fremfor Demidov? I mine øyne er Demidov bedre.

 

Det er vel rutinen til Wæhler som gjør at han lander foran Demidov. Wæhler kan være litt ujevn, men på sitt beste er han en veldig viktig brikke både defensivt og offensivt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hvordan ser dere kampen? Ser pdd ut som livesport får en ny bruker denne uka, siden Game sin account har kasta inn håndkle..

 

Er det noe man kan stole på fungerer?

Har aldri hatt problem før. Milevis bedre enn gratis-streamene, men små lagspikes forekommer med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar

Det beste alternativet er vel å se kampen på en pub, men jeg regner med man må være der ganske mange timer før match for i det hele tatt å komme seg inn. Det er sikkert over 1 mill. nordmenn som vil se kampen, og når Canal+ Fotball kun har 20.000 abbonementer, sier det seg selv at pubene vil bli fulle.

Lenke til kommentar

Fy faen helt sykt VG/Canal + skal ha 159,- (!) for kampen via nett-tv. Det er helt latterlig!

Er det rart man streamer kamper "ulovlig"?!

 

Helt enig. TV2 tar 179 kr for en måned med PL gjennom kanalpakker til TV. Det er UTROLIG stor forskjell i kvalitet og hvor mye du får for pengene der. Jeg mener stream kamper MASK er verdt 50 kr, med tanke på kvalitet og at det er kun 1! kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...