DJ_Dark Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 *mine innlegg* Har heldigvis dansk tv2, så jeg slipper å knø med streaming. hvilken leverandør har du da? Om du har GET eller Canal digital så får du ikke sett det. Fy faen så trist. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Jeg har sett litt på Norges sjanser til å komme til EM. Vi har igjen 2 kamper, borte mot Danmark og hjemme mot Kypros. Samtidig skal Danmark og Portugal møtes i Parken. I tillegg skal begge de to spille en kamp til mot lett motstand. ¤ Hvis vi tar 6p på de neste kampene er vi i EM med rundt 98% sannsynlighet. ¤ Tar vi 4 poeng er vi nesten sikret å gå videre som beste toer. ¤ Tap v Danmark og seier v Kypros, vi trenger hjelp av Portugal i Parken for å komme på 2.plass for å få play-off. Sjansen for å bli beste toer vil avhenge av målforskjell. Vi burde tape med 1 mål mot Danmark og vinne bra (3-0) mot Kypros. ¤ 2x uavgjort, trenger vi Portugal seier i Parken for å bli toer og få Play-off. Det er som alle vet, 9 grupper og beste toer går til sluttspillet, mens de 8 andre spiller play-off over to kamper. "Toer-tabell": Det er 6 grupper med 6 lag, der må toeren stryke kampene mot jumbolaget (typisk 6p mot San Marino og 6-0 i målforskjell). Ergo ser denne "Toer-tabellen" litt anderledes ut en det folk i tråden her ser ut til å tro. kommentarer: Norge, anslår tap borte mot Danmark Sverige, har igjen bla Nederland hjemme Montenegro, har igjen England hjemme Kroatia, har igjen Hellas borte Tsjekkia, har igjen Spania hjemme Bosnia, har igjen Frankrike borte Serbia, Har igjen gruppens 1&3 Tyrkia, har igjen bla Tyskland hjemme Endret 4. september 2011 av YNWA32 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Har du der husket på å trekke vekk poengene de tar mot det lavest-seedede laget i gruppene? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Har du der husket på å trekke vekk poengene de tar mot det lavest-seedede laget i gruppene? Hva tror du? hehe Jeg har trukket vekk poengene mot svakeste lag i gruppen, samt målforskjellen fra disse kampene. PS! kan jo være jeg har tastet feil et eller annet sted. Er det noen som vet om UEFA har en side med den offisielle "toer-tabellen"? 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Euro_2012_qualifying#Ranking_of_second-placed_teams 1 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 *mine innlegg* Har heldigvis dansk tv2, så jeg slipper å knø med streaming. hvilken leverandør har du da? Om du har GET eller Canal digital så får du ikke sett det. Har CD og nå ble jeg ganske irritert.. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg regner med at man får sett kampen på stream? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Kroatia har gode muligheter til å snyte oss for beste toer plassen, de har en kamp mindre spilt og bedre målforskjell... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 *mine innlegg* Har heldigvis dansk tv2, så jeg slipper å knø med streaming. hvilken leverandør har du da? Om du har GET eller Canal digital så får du ikke sett det. Har CD og nå ble jeg ganske irritert.. Hva slags tilkobling til Tv må man ha for å få sett det i Norge da?? Skjønner ingenting jeg Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Get og CD har vel dansk Tv2 hvis det var slikt du mente. Det er uansett det danske fotballforbundet som har forbudt GET og CD å vise kanalen, denne gangen tenker faktisk ikke Canal Digial på kun penger. Endret 4. september 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Dansk TV2, ikke TV3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Skrivefeil av meg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Så det er bare i danmark de får se kampen på vanlig tv, og ingen i Norge? Skjønner fremdeles ingenting.. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Groenn: I Norge må du se kampen på Canal + fotball. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Så det er bare i danmark de får se kampen på vanlig tv, og ingen i Norge? Skjønner fremdeles ingenting.. Ja, det stemmer. Det er helt på trynet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Groenn: I Norge må du se kampen på Canal + fotball. Så enkelt er det. De har jo sagt at det blir svarte skjermer på canal + under kampen, så da hjelper det jo ikke ha den Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Liten tvil om at dagens Spania-lag ville voldtatt Norge så innihelvete. Drillo er en gud. Med ham kan vi slå hvemsomhelst selv med våre middelmådige spillere. Jeg tror nok også at spania vil slå oss, men de vil ikke score så mange mål. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Nei, de sa at det blir svarte skjermer på dansk tv2, for de som har den kanalen gjennom GET og Canal Digital.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Groenn: I Norge må du se kampen på Canal + fotball. Så enkelt er det. De har jo sagt at det blir svarte skjermer på canal + under kampen, så da hjelper det jo ikke ha den Nei. De som har Canal Digital med dansk TV2. Det er den som blir svartet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå