Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Hvis favorittene Danmark og Portugal vinner mot henholdsvis Kypros og Island den 7. oktober er løpet kjørt. Da blir Norges kamp mot Kypros 11. oktober som en treningskamp å regne. Det er ikke sikkert. Siden vi ligger likt med Portugal på innbyrdes, kan vi fortsatt ta dem på målforskjellen dersom de taper sterkt mot danskene, samtidig som vi utklasser Kypros hjemme. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Herregud så lei jeg er av at du skal være negativ over absolutt alt, uansett hvor du skriver. Nei jeg er positiv og glad fordi EM-sjansene til Norge er svekket etter denne kampen. Om de så kom til EM, hva skal det være godt for? Det ender jo bare opp med at folk blir overoptimistiske og naive, og begynner å tro at vi er en av verdens beste fotballnasjon. Også ender jo bare Norge opp som sistemann i gruppen uansett. Nordmenn er bare fjellaper med ski og nisseluer på. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Du skriver jo det det samme i Man Utd-kamptrådene? Eller var det et annet lag? Og er like negativ da, selv om det skal være favorittlaget ditt... saitek? 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Haha for en rar tankegang, viss vi skal tenke slik, så kan vi jo si det om 80% av lagene som kvalifiserer seg til em, fordi kun 20% er i stand til å vinne em. Jeg er enig i at nok mange var litt ekstra optimistisk, kanskje urealistisk optimistisk, men måten du fremlegger det hele på er helt på tryne. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det er ikke så lett for Drillo å gjøre noe heller da. Han velger ut 11 spillere han mener passert best til jobben, men det er ikke slik at Drillo skal gjøre jobben selv. Når spillerne går utpå der og ikke klarer å få til en pasning, hvem har skylden? Jeg velger å gi de som spilte i dag skylden for at det gikk som det gikk. Synes det er latterlig av Grindheim, Nordtveit, Tettey, Riise og Huseklepp og ikke GIDDE å svette ekstra og gjøre en bemerkelsesverdig innsats. Jeg sa til en jeg så kampen med; " Det er ikke lett å være Hangeland, når midtbana gir blanke faen". Forsovet ikke Moa heller som aldri vil få til noe. Synes midtbana sviktet totalt og gjorde det vanskelig. Dere som har spilt fotball vet nettopp hvor viktig en midtbane er. Med en slik vilje vi viser mot "storebror" så har vi faktisk ikke en dritt å gjøre i EM. Norge - Danmark er en kamp som alle nordmenn vil vinne, og da 11 som starter burde ihvertfall jobbe rævva av seg. Ikke rusle rundt og tenke på dagens tv programmer. 8 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvis favorittene Danmark og Portugal vinner mot henholdsvis Kypros og Island den 7. oktober er løpet kjørt. Da blir Norges kamp mot Kypros 11. oktober som en treningskamp å regne. Det er ikke sikkert. Siden vi ligger likt med Portugal på innbyrdes, kan vi fortsatt ta dem på målforskjellen dersom de taper sterkt mot danskene, samtidig som vi utklasser Kypros hjemme. Ja, tenkte såvidt på den, men det er ekstremt usannsynlig. Så og si null. Portugal har 7 plussmål mer enn oss allerede, de har skjerpet seg siden starten av kvaliken og vi lager generelt veldig lite mål. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Haha for en rar tankegang, viss vi skal tenke slik, så kan vi jo si det om 80% av lagene som kvalifiserer seg til em, fordi kun 20% er i stand til å vinne em. Jeg er enig i at nok mange var litt ekstra optimistisk, kanskje urealistisk optimistisk, men måten du fremlegger det hele på er helt på tryne. Ja det er i allefall ingen tvil at Portugal og Danmark fortjener EM-spill mer enn Norge. Disse lagene UNDERHOLDER, det gjør aldri Norge selv om de faktisk vinner kampen. Det er det samme gamle defensive og ekle Drillo fotballen gang på gang, hvor filosofien er å måke opp ballen og håpe på det beste. Det er ikke for ingenting at danskene håner norsk fotball, de har jo faktisk helt rett. Klarer såvidt å vinne over Island på hjemmebane, og blir rundspilt så til de grader i Parken. Nordmenn hører til i fjellet. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nja. Vil si at flere av de du nevner jobbet ganske godt. Synes heller det var feil innstilling til starten av kampen. Vi trodde at vi kunne ligge lavt og sikre uavgjort, men burde heller kommet ut fra start slik vi gjorde i starten av andre omgang, med høyt aggressivt press. Danmark har gode spillere, men det går ann å stoppe de mye bedre hvis man ikke gir dem rom til å spille. Med så mye plass som de fikk, har både Bendtner og Eriksen kvaliteter til å straffe oss. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 For et antiklimaks. Jeg holder på å kjøre ihjel bilen på vei hjem fra Trondheim for å rekke kampen. Da er selvfølgelig Csports nede i 30 minutter, og når vi endelig er inne, så ser vi et norsk lag som er farlig nær kollaps. Kollapsen kommer, og vi her aldri i nærheten av å ta igjen danskene. Det er typisk norsk å kuke det til når det gjelder... Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 måtte de late, bortskjemte møkkamennene som underpresterte i dagens kamp brenne til evig tid i skjærsildens varme glør, jeg ønsker dere alle dit peppern gror!!! Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 tydelig at Grindheim spiller i Danmark, han er rett og slett for tykk. Mangel på tempo og løpskapasitet, mistet tellingen på feilpasninger han hadde Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 UNDERHOLDER Akkurat ja. Vi har jo hatt denne debatten før. Da ansatt vi Åge Hareide. Da skulle vi jaggu underholde. Det resulterte i at vi tapte hver eneste jævla kamp. Ærlig talt, det mest underholdende er vel om vi VINNER??? Det er faktisk IKKE jævlig god underholdning å tape. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Synes det er helt greit at Norge ikke skal til EM. Så slipper vi å se flere søppelkamper neste sommer. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Pft, det styrker karakteren. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 UNDERHOLDER Akkurat ja. Vi har jo hatt denne debatten før. Da ansatt vi Åge Hareide. Da skulle vi jaggu underholde. Det resulterte i at vi tapte hver eneste jævla kamp. Ærlig talt, det mest underholdende er vel om vi VINNER??? Det er faktisk IKKE jævlig god underholdning å tape. Kunne ikke være mer enig. Vi har ikke spillertyper til å bli det nye Barcelona, og vil neppe noensinne få det. Norge er mye mer underholdende å se på under drillo, da jeg har troa på at vi kan vinne. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ærlig talt, det mest underholdende er vel om vi VINNER??? Så du synes det er underholdende om laget du holder med putter et mål tidlig, for så å legge seg med 9 mann i forsvar som som aldri går over midtbanestreken, samt å drøye tiden så mye som mulig hver eneste gang de har sjansen osv.? Det er jo faen meg null udnerholdning i det. Dritkjipt, flaut og patetisk. Det er faktisk IKKE jævlig god underholdning å tape. Om et lag spiller god, offensiv og herlig fotball, men fremdeles taper, så kan da det være jævlig god underholdning? Jeg har blitt underholdt av mange Newcastle-kasmper selv omlaget har tapt. Selvfølgelig, surt og kjipt og tape, men det fjerner ikke underholdningsverdien i god fotball. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Så du synes det er underholdende om laget du holder med putter et mål tidlig, for så å legge seg med 9 mann i forsvar som som aldri går over midtbanestreken, samt å drøye tiden så mye som mulig hver eneste gang de har sjansen osv.? Det er jo faen meg null udnerholdning i det. Dritkjipt, flaut og patetisk. Det du beskriver her er jo taktikkene som benyttes av både Barcelona og Real Madrid i viktige kamper. Få et tidlig mål, legge seg bakpå, og kontre inn et par til. Det er bare når det er snakk om Norge at en slik taktisk vurdering plutselig blir negativ. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ærlig talt, det mest underholdende er vel om vi VINNER??? Så du synes det er underholdende om laget du holder med putter et mål tidlig, for så å legge seg med 9 mann i forsvar som som aldri går over midtbanestreken, samt å drøye tiden så mye som mulig hver eneste gang de har sjansen osv.? Det er jo faen meg null udnerholdning i det. Dritkjipt, flaut og patetisk. Enig. Husker en kamp som var slik. Inter mot Barcelona. Mourinho som trener. Det var seriøst den KJEDELIGSTE kampen jeg kan huske. Greit at de vant, men tror folket husker hvor kjedelig nettopp kampen var. 2 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 sorry men når ett lag spiller ball på egen banehalvdel bare for å spille pasninger så kaller ikke jeg det underholdning(det danskene gjorde..) flaut av norge å tape mot danmark men vi fortjente aldri noen poeng i denne kampen pga elendig innstilling og holdning, igjen så failer vi når det gjelder, er det mulig? det er veldig veldig synd men vi får bare bite det sure eple og håpe danskene taper mot portugal og ryker som faen ut i playoffen, da er vi iallefall like langt Bra stemning på byen ikveld iallefall før kampen! men etterpå var det rett og slett dødt Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Synd at ikke Demidov får starte. Han har god kontroll når han får komme innpå. Håper han velges fremfor Wæhler fremover. Ruud er heller ikke noe å samle på. Kanskje om han hadde spilt på riktig side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå