Gå til innhold

Kamptråd - SLAGET OM NORDEN - Danmark vs Norge (EM-kvalik)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er veldig lite sannsynglig at det skjer.

Synd at de spiller såpass dårlig, to store tabber som lager mål og flere tabber som kunne resultert i mål. Førstemålet er skandaløst dårlig forsvarsspill, hva er det Wæhler tenker på egentlig?

Lenke til kommentar

Føfaen som jeg gruer meg til den landslagspausen... Denne var i allefall mulig å komme gjennom, da Norge spilte. Kan tenke meg hvor kjedelig det blir når Danmark enkelt valser over Kypros...

Det er enda litt håp da. 2. plass gir uansett play-off. Trodde også at vi fikk en gavepakke fra Israel idag, men der hadde jammen meg Kroatia snudd matchen til 3-1 også. Ser nesten umulig ut å få beste 2. plass, om vi i det hele tatt får 2. plass.

Lenke til kommentar

Håper virkelig for fotballunderholdningens skyld at konstruktive og kjedelige Norge ikke kommer til EM. Makan til møkkafotball skal du lete lenge etter! Er det rart at danske aviser håner norsk fotball? De har rett i absolutt alt i de sier, og nå lærte danskene oss nøyaktig hvordan fotball skal spilles. Patetiske lille Norge forsøker med lange baller, men blir nok engang latterliggjort.

Norge er ikke noen fotballnasjon, når skal folk forstå det?

Danmark derimot er en fotballnasjon. De har vunnet EM som sitt største øyeblikk i fotballhistorien... Hva med Norge? En flakseseier over Brasil i 98 er vel det eneste "stolte øyeblikket" de har.

Lenke til kommentar

Du så jo ikke kampen så du vet jo ikke om vi spilte lange baller eller ei. Selfølgelig er norge en fotballnasjon, bedre en danmark derimot? Neppe.

Synes det er tøft av danskene å være såpass arrogante, og faktisk peke på riise som det svake leddet, og at de faktisk har rett og banker norge grundig. Det er klasseforskjell, men du overdriver noe vanvittig Simenrf, og virker bare useriøs selv om jeg er enig i mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...