Gå til innhold

Kamptråd - SLAGET OM NORDEN - Danmark vs Norge (EM-kvalik)

Latias

Anbefalte innlegg

Situasjonen tatt i betraktning er det rimelig dårlig.

Ikkje mitt problem. Eg er her på vegne av forumet.

Jeg synes fremdeles synd på de som har betalt 159 kr og ikke får sett kampen.

Helt enig, men det positive med dette er at CanalF******Pluss vil få mye trøbbel i kjølvannet av dette.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

159 kroner tilbake gir deg ikke kampopplevelsen. Det er så fantastisk patetisk å legge beslag på all visning, for så å kjøre hele skjiten i grøfta.

EDIT: Og til den som fjernet den forrige posten min: Jeg linket da ikke til noenting. Ser sjelden at det å f.eks. hinte til at tvserier og programmer kan finnes i bukta blir slettet, så jeg ser ikke hvordan min post brøt noen regler.

Endret av Mokko
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syns det er nogenlunde drøyt å fjerne poster som ikke linker til streams men bare subtilt 'hinter' om hvor man kan finne dem.

Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov.

Selv linking til online streams er jo ikke engang i mot norsk lov?

Lenke til kommentar

Syns det er nogenlunde drøyt å fjerne poster som ikke linker til streams men bare subtilt 'hinter' om hvor man kan finne dem.

Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov.

Selv linking til online streams er jo ikke engang i mot norsk lov?

Til filmer og slikt er det ulovlig, men til direktesendte sportssendinger er det tvilsomt om det er ulovlig.

Lenke til kommentar

*snip*

Den saken har vært oppe til diskusjon mange ganger, om du titter innom tilbakemeldinger til forumet er det sikkert en tråd du kan vekke til live igjen, om du ønsker å diskutere det igjen? :)

Godt at Carew kom seg inn på banen, kanskje vi får en redusering i det minste og kan jage en 2-2?

Lenke til kommentar

Det var da voldsomt til nazi-mods det har blitt her inne.de siste åra. Oh well, noen syntes vel det er åleit å bruke fritiden sin på å være e-tyttebærpoliti også.

Ikke overraskende tynn suppe fra vår side og med en keeper som Jarstein så er det bare å glemme å vinne kamper med litt press. En ting er å slå late stormakter som gir faen i vennskapskamper, en annen ting er å vinne når det gjelder som mest. Begynner å bli pinlig lenge siden forrige sluttspill og noe sier meg at vi ikke kommer til neste heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...