Sheldon C Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Situasjonen tatt i betraktning er det rimelig dårlig. Ikkje mitt problem. Eg er her på vegne av forumet. Jeg synes fremdeles synd på de som har betalt 159 kr og ikke får sett kampen. Helt enig, men det positive med dette er at CanalF******Pluss vil få mye trøbbel i kjølvannet av dette. 3 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) 159 kroner tilbake gir deg ikke kampopplevelsen. Det er så fantastisk patetisk å legge beslag på all visning, for så å kjøre hele skjiten i grøfta. EDIT: Og til den som fjernet den forrige posten min: Jeg linket da ikke til noenting. Ser sjelden at det å f.eks. hinte til at tvserier og programmer kan finnes i bukta blir slettet, så jeg ser ikke hvordan min post brøt noen regler. Endret 6. september 2011 av Mokko 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 De får vel satse på at canal+ betaler tilbake pengene. Alt anna er utenkeleg. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Syns det er nogenlunde drøyt å fjerne poster som ikke linker til streams men bare subtilt 'hinter' om hvor man kan finne dem. Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. Selv linking til online streams er jo ikke engang i mot norsk lov? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Helt enig, men det positive med dette er at CanalF******Pluss vil få mye trøbbel i kjølvannet av dette. Håper landskampene kommer tilbake til NRK. Det er nok fotball på betalkanaler nå. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Syns det er nogenlunde drøyt å fjerne poster som ikke linker til streams men bare subtilt 'hinter' om hvor man kan finne dem. Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. Selv linking til online streams er jo ikke engang i mot norsk lov? Til filmer og slikt er det ulovlig, men til direktesendte sportssendinger er det tvilsomt om det er ulovlig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Syns det er nogenlunde drøyt å fjerne poster som ikke linker til streams men bare subtilt 'hinter' om hvor man kan finne dem. Som sagt, ta det i tilbakemeldingskategorien. Kan Carew få gjort noko der ute? Eg tvilar. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ja, NRK er jo gratis. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Selv linking til online streams er jo ikke engang i mot norsk lov? Forumet følger ikke norsk lov, det følger norsk lov PLUSS egne retningslinjer, akkurat som alle andre fora. Endret 6. september 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 *snip* Den saken har vært oppe til diskusjon mange ganger, om du titter innom tilbakemeldinger til forumet er det sikkert en tråd du kan vekke til live igjen, om du ønsker å diskutere det igjen? Godt at Carew kom seg inn på banen, kanskje vi får en redusering i det minste og kan jage en 2-2? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 det her går aldri i verden Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Forumet følger ikke norsk lov, det følger norsk lov PLUSS egne retningslinjer, akkurat som alle andre fora. Jo krangla aldri om dette, bare fant ikke noe i retningslinjene om at dette ikke var lov. Bortsett fra den delen med norsk lov. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Ser dårlig ut nå. Blir nok mye kritikk av valget av Nordtveit imorgen. Endret 6. september 2011 av Reg2000 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det var da voldsomt til nazi-mods det har blitt her inne.de siste åra. Oh well, noen syntes vel det er åleit å bruke fritiden sin på å være e-tyttebærpoliti også. Ikke overraskende tynn suppe fra vår side og med en keeper som Jarstein så er det bare å glemme å vinne kamper med litt press. En ting er å slå late stormakter som gir faen i vennskapskamper, en annen ting er å vinne når det gjelder som mest. Begynner å bli pinlig lenge siden forrige sluttspill og noe sier meg at vi ikke kommer til neste heller. 2 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Lag ein ny tråd eller ta det i PM, dette er Kamptråd - SLAGET OM NORDEN - Danmark vs Norge (EM-kvalik), ikkje ein diskusjon om det er lov eller ikkje å linke til steaming sider. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nå er det på tide å senke skuldrene og innse at dette går ikke. Det blir bare nesten i denne kvalifiseringen også. Nå kan vi i hvert fall begynne å se framover mot VM-kvalifiseringen der vi har gode sjanser. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Haha hva i alle dager game? Har man regler så følger man da reglene. :!: De er ikke der for å brukes og tolkes som det passer deg. 2 Lenke til kommentar
Mehehe Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nazi-mods ass. Glad Jarstein ikke lenger spiller i RBK. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Vanvittig dømming mot carew. Det var jo to spillere på carew i starten, men carew får frispark imot? Grusomt. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Glad eg kjøpte meg et 1 år abonnement til la liga og fikk denne kampen med på kjøpet:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå