Zeph Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ganske latterlig at Canal+ kjøper monopol på ei teneste dei ikkje er i stand til å levere. Mens regjeringa ikkje har nok baller til å ta tak i dette og sikre at norges befolkning får sjå landslagskampane. Jævlig bra opplegg. Bye bye EM. hæ?vi kan da gå videre fremdeles? Jo, men sjansen er svært liten. 2 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Blir nok spania kamp istedenfor:) Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nå håper eg nesten det blir kalassifre slik at EM diskusjonen legges død. For dette laget har INGENTING i et EM å gjør. Det vil ende i katastrofe. Sant. Det er enten pinlig nå, eller når vi faktisk er med i mesterskapet. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bye bye EM. hæ?vi kan da gå videre fremdeles? Jepp, men det er då ein veeeldig liten sjanse for at det skjer. hvorfor det? Fordi da er vi avhengig av hjelp fra Kypros mot Danmark, jeg ser ikke akkurat at det skjer.. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 hvorfor det? For at Norge skal ta første- eller andreplass etter tap idag må Danmark eller Portugal spille uavgjort eller tape mot henholdsvis Kypros og Island, samtidig som Norge må slå Kypros. Jeg vil kalle det usannsynlig, men ikke umulig. det var det jeg fryktet...da har jeg nok mine meninger ved ett tap... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/landslaget/artikkel.php?artid=10090340. Artig at de som har rettighetene ber de som har kjøpt tjenesten om å dra på nærmeste pub, og at løsningen på problemet i fremdtiden vil være å begrense antallet biletter..! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 All distribuering av ulovlege streaminglenker blir belønna med 24-timars pause frå forumet. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) All distribuering av ulovlege streaminglenker blir belønna med 24-timars pause frå forumet. Situasjonen tatt i betraktning er det rimelig dårlig. Endret 6. september 2011 av Ginecólogo Necrolamedor 5 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 God mulighet for Riise der! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ja, la forumet støtte idiotskapen til C+!!!! Godt jobba. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Blir nok spania kamp istedenfor:) Og litt England. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Jaja, får satse på at Danmark gir fra seg poeng borte Kypros og Portugal. Ikke helt usannsynlig det og vi får en playoff-kamp. Endret 6. september 2011 av kilik Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Situasjonen tatt i betraktning er det rimelig dårlig. Ikkje mitt problem. Eg er her på vegne av forumet. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Få ut drillo så har vi alt å gjøre i et EM! Hvorfor tror du det? Han har fått til mirakler med et lag med middelmådige spillere. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jaja, får satse på at Danmark gir fra seg poeng borte Kypros og Portugal. Ikke helt usannsynlig det og vi får en playoff-kamp. Nå hjelper jo ikke dette så veldig mye da Norge også må ta poeng.... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Situasjonen tatt i betraktning er det rimelig dårlig. Ikkje mitt problem. Eg er her på vegne av forumet. Jeg synes fremdeles synd på de som har betalt 159 kr og ikke får sett kampen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Inn med Daniel. Det er nå eller aldri! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hælvetes drittkamp. Hva med å markere Bendtner i feltet istedet for bare svinse rundt. Jævla puben var faen full måtte stå i gangen, så to mål mot. Da var det rett hjem etter denne dritten. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Jeg synes fremdeles synd på de som har betalt 159 kr og ikke får sett kampen. Eg og, men det er Canal+ sin feil, ikkje forumet. Denne diskusjonen kan de ta i tilbakemeldingskategorien om det er behov for det. Hald temaet i tråden til kampen. Endret 6. september 2011 av Zeph 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Situasjonen tatt i betraktning er det rimelig dårlig. Ikkje mitt problem. Eg er her på vegne av forumet. Jeg synes fremdeles synd på de som har betalt 159 kr og ikke får sett kampen. De får vel satse på at canal+ betaler tilbake pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå