Doktor Progg Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg har nå begynt å titte på Epox som et alternativ til Abit når det gjelder hovedkort kjøp. Abit IC7-G vs. EPoX EP-4PCA3+ ..... EPoX sitt mobo har flere ata kanaler enn Abit sitt, noe som passer meg utmerket da jeg skal ha 3 ata disker og 2 optiske. Hvilket bør jeg velge? De 3-4 hundrelappene forskjell i pris teller faktisk litt her. Og vær så snill, ikke svar hvis du kommer til å si; "Abit er best, fordi atte det er det jeg har nå". Trenger seriøse svar som gir meg godt grunnlag til å vurdere. Takker og bukker! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 ville kjøpt abit kort, da disse er meget stabile, hvertfall etter hva jeg har hørt å sett! har hørt at Epox har problemer med nForce2 kortene sine, så det er jo ikke umulig at de også sliter med det problemet på Intel kortene sine.. men det kommer sikkert noen innlegg som er litt sikrere enn mitt :wink: Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Ikke akkurat ultra masse respons her Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 kjøp abit sitt du du får mye bedre ting med hadde nettop samme problemet selv og jeg valgt epox(ikke smart) alt virker litt uproft drivere man må innstalere selv (uten exe fil) drivere som ikke følger med og sånt gå for abit Lenke til kommentar
CoD Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Har prøvd både epox og abit jeg..... Epox hadde produsjonsfeil og abit funka som en drøm.... Jeg for min del sier ikke noe mer.... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå