hans A Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Har et nytt netverkskort som oppfører seg rart. Kortet fungerer normalt helt til PC'en skrues av. Da fortsetter de to LED lampene å lyse. Og dermed registrerer fortsatt routeren at det er en pc tilkoblet. (Har to PC'er koblet soammen med router/felles internett med adsl) Jeg må skru av all strøm til pc'en for at lampene skal slukke, (Knappen bak på towercasen) Er det noen som vet hvorfor netverks kortet har problemer å "skru seg av" ? Kortet er : Dlink DFE-530TX Router : Dlink DI604. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Har et nytt netverkskort som oppfører seg rart.Kortet fungerer normalt helt til PC'en skrues av. Da fortsetter de to LED lampene å lyse. Er det noen som vet hvorfor netverks kortet har problemer å "skru seg av" ? Kortet er : Dlink DFE-530TX Router : Dlink DI604. Dette er nomalt så det er ikke noe og bry seg om. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Er det pga. Wake-On-Lan funksjonen? Det andre netverkskortet i den andre pc'en skrues helt av. (Har også WOL) Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 er ikke helt sikker, men hvis f. eks jeg slår av min pc, så fortsetter lampene på routeren å lyse uannsett. dette er helt normalt å skjer med alle pc`er. ikke noe å være redd for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå