RAK-foto Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hei Jeg savner muligheten til å kunne forandre evalueringsnivå når man trykker på endre på bildet - likeledes om man allikevel har forandret mening med hensyn til terningkast - at man kan skru det på igjen om man ønsker det eller av om man ønsker det - det er og skal være lov å forandre mening. RAK-foto Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hei Jeg savner muligheten til å kunne forandre evalueringsnivå når man trykker på endre på bildet - likeledes om man allikevel har forandret mening med hensyn til terningkast - at man kan skru det på igjen om man ønsker det eller av om man ønsker det - det er og skal være lov å forandre mening. RAK-foto Synes vel det er riktig at en ikke kan endre dette jeg da. Slik unngår en vel faktisk en del "uønskede" "manipulerende" "elementer"? Dersom en vil kan en jo uansett slette bildet og legge det ut på nytt med nye parametre. Blir riktignok litt ekstra arbeid, men det er vel overkommelig de få gangene dette kan være aktuelt, kanskje.... Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Hei Jeg savner muligheten til å kunne forandre evalueringsnivå når man trykker på endre på bildet - likeledes om man allikevel har forandret mening med hensyn til terningkast - at man kan skru det på igjen om man ønsker det eller av om man ønsker det - det er og skal være lov å forandre mening. RAK-foto Synes vel det er riktig at en ikke kan endre dette jeg da. Slik unngår en vel faktisk en del "uønskede" "manipulerende" "elementer"? Dersom en vil kan en jo uansett slette bildet og legge det ut på nytt med nye parametre. Blir riktignok litt ekstra arbeid, men det er vel overkommelig de få gangene dette kan være aktuelt, kanskje.... Takk for opplysningen. Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på - kan de være alderen tro ??? RAK-foto Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Takk for opplysningen. Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på - kan de være alderen tro ??? RAK-foto Alder ingen hindring heter det vel... Setter osten i oppvaskmaskina av og til jeg, men at det kan være alderen som spiller inn, se det hadde jeg ikke tenkt på gitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg