Helge Mortensen Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Sesongen har begynt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Heldiggris som opplever dette. Flott bilde. Mørketida kom fort i år. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Alt har sin sjarm også mørketida, et fint bilde av nordlyset dette Lenke til kommentar
Helge Mortensen Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Det blir ikke helt mørkt enda. Vi ser restene etter solnedgangen helt til soloppgang. Men det er mørkt nok til å se nordlyset. Det dukket opp rundt midnatt. Vi var på nippet til å dra hjem Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Liker vanligvis nordlysbilder, men kompen her falt ikke i smak dessverre. Synes at fordelingen av mer på selve speilingen enn nordlyset på himmelen ikke blir bra (iallefall er det min smak). Blir liksom en ubalanse som jeg ikke er fortrolig med. 2'er fra meg da! Ser dog fram til nordlysbildene utover!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg