MotoG Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Speiling Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Godt eksponert og perfekte frarger Men pesonlig ville jeg tatt med litt mer av landområdet, slik at vi hadde sett underkanten av grantrærne Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg ville ha kuttet mer av land men det er nåe en smaksak. Liker det du får frem i vannet her. Flott Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg ville ha kuttet mer av land men det er nåe en smaksak. Liker det du får frem i vannet her. Flott Hmm - når jeg får tenk meg litt om, kan jeg være enig med deg Et kutt slik at bare gresset hadde kommet med i toppen gir faktisk et fint uttrykk Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 En flott speiling i vannet. Personlig ville jeg foretrukket å kutte opp helt ned til det gule på land. Gir i mine øyne et renere bilde. Syns uansett at det er et fint bilde. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Flott speiling! Fine naturlige farger. Et ørlite kutt oppe slik at bare det brungule gresset synes,det tror jeg hadde gjort dette gode bilde enda bedre? Well done!! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Fin speiling du viser oss, men jeg ville kuttet der oppe nesten helt ned til vannkanten! 3'er fra meg. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Ja, her er verden snudd på hodet. Kreativ vri, interessant å se at speilingen viser dybde innover i skogen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg