QBA Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Glory days Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Skikkelig flott retro i farge og uttrykk Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Flott motiv som er godt komponert og gitt den riktige etterbehandling for å skape et retro uttrykk. Ville prøvd med noe flash eller reflektor for å få mer lys inn på denne siden av den nærmeste personens ansikt. Nå blir nesa lys og resten litt mørkt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 En bra komposisjon og tanke bak utførelsen. Får med en gang følelsen av å bli satt tilbake i tid. Assosiasjoner til flere krigsfilmer dukker opp! Vet ikke om noe spesielt jeg ville hatt annerledes... God 4'er fra meg! Lenke til kommentar
Sissel Nystad Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Tøft, fint lys og delikate farger, spennende tematikk Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Godt bilde. Det ligger noe uventet (og dermed interessant) i å se de sommerkledde jentene på en militærbil. Den gammelmodige fargepaletten fungerer godt, og bildet får meg til å assosiere til militær feiring. Lenke til kommentar
QBA Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Takk for de bra tilbakemeldingene:-) De kom veldig overraskende på meg, og jeg måtte knipse i det kolonnen var på vei forbi meg! Bildet er altså tatt når bilen var i fart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg