Tromax Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Har idag bestilt meg en mp3-spiller, og skullle da ha en spiller som dekket disse behovene: -Lang levetid -Flash-basert (skal brukes til trening, og da kan det IKKE hakke) -Kult utseende -Liten vekt & størrelse -Opptak (Genialt til å ta opp forelesninger i skolesammenheng) -Radio -Rundt 256-512 MB lagringsplass Etter å ha lett en stund, kom jeg fram til at iRiver sin iFP-395T måtte være det riktige valget for meg. Prisen er 3817,- (Komplett.no) som er noe dyrt, men føler at dette kanskje er verdt sin pris da jeg ikke finner lignende modeller som ser like tøffe ut og har alle de funksjonene denne modellen har: -512 MB Flash minne -35 gram (sinnsykt) -Dimensjoner: 3.5 cm x 2.7 cm x 9.1 cm (Rått) -Radio -Opptaker som tar opp fra line in eller fra radio. Dette blir tatt opp direkte til mp3 formatet. -Kan lagre hva enn du vil og dermed brukes som et overføringsmiddel. -Batteriet varer i 24 timer -Hals-stropp og et kult armbånd følger med. Genialt for den som trener: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...47&GrpID=&s=kom -4 linjers blått display som du selv kan velge lysvarigeten på. -Støtter de fleste playlist-formater -Er firmware oppgraderbar, noe som er et av iRiver sine varemerker. -Ser meget moderne ut. Kult layout og farger. -Meget bra earphpones: Sennheiser MX300 -5 forhåndsinnstilte EQ og 1 egendefinert. -Støtter 35 språk (For den som har bruk for det) -Støtter hele 100 mapper som du definerer selv: Rock, R&B osv osv... Produktinfo: http://www.iriveramerica.com/products/ifp-395t.asp Bilder: http://www.iriver.com/product/popup.asp?p_...p_name=iFP-395T Om noen mener at de har et bedre produkt, så vennligst svar så fort som mulig. Vet at den koster like mye som en iPod, men denne vil garantert ikke funke å ha med seg på joggeturer, sykkeltur osv...Den er i tillegg for stor til mitt bruk. Men om du vet om en mp3 spiller som overgår denne til dette bruket (eller annet), så fyr løs Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hehe, tar den Ogg Vorbis så kjøper jeg den. Men det gjør den nok ikke. Ville selv ha kjøpt en iPod, men jeg trenger en spiller mer lik denne. Vi har ikke akuratt samme behov Hadde bare iPod tatt Ogg Vorbis Lenke til kommentar
Tromax Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Det skal komme en ny firmware innen en måned som skal støtte OGG formatet. Dette med firmware updates er iRiver geniale på, og de er flinke til å lytte til sine kunder på evt. endringer. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Det skal komme en ny firmware innen en måned som skal støtte OGG formatet. Dette med firmware updates er iRiver geniale på, og de er flinke til å lytte til sine kunder på evt. endringer.Ikke bli for skuffet når det har gått en måned, og du ikke ser noen firmware som støtter Ogg Vorbis... Som jeg sa til Velmont i en annen tråd bør man ikke kjøpe en iRiver spiller fordi man trenger Ogg støtte. De har lovt og lovt lenge,men ingen har sett noe til det. Uannsett, er jeg veldig fornøyd med min SlimX Lenke til kommentar
Tromax Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Vel, jeg driter i det formatet, da mp3 er mer enn godt nok... Forresten, noen som vet om noen headphones/ørepropper som er velegnet til trening? Tåle svette, ikke dette av osv osv... Lenke til kommentar
magnu.sa Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Vel, jeg driter i det formatet, da mp3 er mer enn godt nok... Forresten, noen som vet om noen headphones/ørepropper som er velegnet til trening? Tåle svette, ikke dette av osv osv... Det er jeg helt enig i!!! Lenke til kommentar
Tromax Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Er det virkelig ingen utfordrere til denne mp3 spilleren med tanke på mitt behov? merkelig.... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg kjøpte nettopp ørepropper... De låter IKKE like bra som mine plantronics .audio 90 - og de gjør vondt etter litt.. Men de var bedre enn de jeg hadde før.. Jeg anbefaler å legge en del penger inn i dem, er nok verdt det. Så slipper du å angre. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Har Iriver 256 mb... veldig fornøyd med den =)! Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 du har utvilsomt funnet den rette spilleren. Kjøp deg Koss Porta Pro hodetelefoner. Bedre enn de får du ikke. De tåler også svette uten problem samtidig som de siiter knallbra på hodet. (mitt iallefall). Jeg har løpt med de i drøyt ett år i snø,regn, storm, varme forhold osv... Lyden er fremdeles knall samtidigsom ledningen fremdeles funker noe som er et svakt punkt på de fleste hodetelefoner. 700Kr er den definitivt verdt. Kjøp de på Free record shop. PS! Ingenting er som å løpe med god musikk med god lyd en varm sommerdag i bar overkropp, shorts og noen lette gode joggesko. Lenke til kommentar
Tromax Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Jepp! Gleder meg. Skal gi feedback til alle når jeg får denne på mandag. Har liksom Senheiser hd590 headphones, men tipper at de er litt vel store for en joggetur. Og putene vil nok trekke nok svette som det er Lenke til kommentar
Knut__ Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Noen som har handlet på nettet? ligger til 199,99$ (256MB) som blir 1.553,74kroner ( 1926 inkl. mva) og 299,99$for (512MB) --> 2.330,65kroner (2890 ink.mva) Tollgebyr slipper jeg vel hvis jeg fortoller selv på nettet (www.toll.no) Da er det bare porto igjen, noen som vet hvor mye det blir omtrent? Og er det mulig å slippe mva. til USA ( er vel en form for avgift/skatt på spilleren som innbygerene i USA må betale? Og jeg ønsker jo ikke støtte USA ved å betale mva til dem:-) ) Noen som har erfaringer med dette, evt. vet om en billigere/bedre måte og få tak i spilleren på? Lenke til kommentar
waagen Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hva med denne http://www.nomadworld.com/products/muvo_nx/ Lenke til kommentar
jokki Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 jeg har Panasonic RP-HS79 De er veldig bra til trening forde de har en praktisk løsning(clip system) som gjør at du fester dem til ørene. lydkvaliteten er også meget bra. De er også vanntette og skal kunne bades med. Panasonic RP-HS79 Jeg kjøpte dem i sør-korea så jeg er i tvil om du finner dem her i norge men clip løsningen er veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå