Staalkontroll Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Å der gikk C sports sine nettsider NEEEED! Ikke gidd å betal 159 kr for det.... Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen som har problem med csports betaling? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Å der gikk C sports sine nettsider NEEEED! Ikke gidd å betal 159 kr for det.... Noen som har problem med csports betaling? Ja, ikke et menneske i denne verden kommer inn på csports nå... Nesten så jeg håper det ikke kommer opp igjen slik at de får virkelig svi i media i morgen... Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Betalte ikkje 159 for eit halvt minutt med Tjærnås og Fredheim, så her får dei søren meg få det til å fungere eller returnere pengane. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Helt genialt at canal + kjøpte rettighetene... Get kunne ikke levere det til meg så jeg kjøpte hos vg, csport gikk ned!! Jeg kjenner jeg blir mektig irritert over dette tullet! Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jepp, Csports døde. Noen som har peiling på om det kommer opp igjen før kampen starter? Får vi pengene igjen vi som har betalt for å se denne? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 hvor mye koster det på csport for kampen? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nok en gang viser fotball sitt sanne ansikt. Penger. Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 159, men hele csports er dau. Er Canal+ som driver csports.no Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Selvfølgelig får vi pengene igjen visst de ikke fikser det raskt. Vi har jo ikke fått det vi har betalt for. Jeg ser det er en side på svensk som forklarer at de har litt trøbbel, tipper svenskene i virkeligheten sitter å ler godt nå når de har sabotert for nabolandene. Visst de virkelig har trøbbel så skulle man nesten tro de hadde de samme folkene til å drifte deres tjenster som altinn bruker... 1 Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jau, både csports.dk og .se er nede også. FY FAEN for en nedtur dette var. Prøver å ringe supporten også uten å komme igjennom engang. VG streamen bruker jo også Csports så der fungerer det ikke heller. Dette er TRAGISK!!! 2 Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Den går vel også på ulovlige streamer på nettet, men disse kan vel ikke nevnes her på forumet? Trist at de ikke kan nevnes. Ser dårlig ut for kampen nå...---... Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Får jeg foreslå et massesøksmål mot canal +? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Lurer på om det går ann å få tilbake pengene + bensinutgifter for å komme seg til en pub som sender det... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Kva har Canal+ gjort galt? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Kva har Canal+ gjort galt? Tar betalt for en tjeneste de ikke klarer å levere. Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nasjonal tragedie! Lenke til kommentar
robolai Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Den går vel også på ulovlige streamer på nettet, men disse kan vel ikke nevnes her på forumet? Trist at de ikke kan nevnes. Ser dårlig ut for kampen nå...---... Må bare påpeke at det er fullt lovlig å se på streams i følge norsk lov... Synd at man ikke har lov å linke til lovlige live streams i forumet Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Kan anbefale den "gode gamle" radioen. Noen ting var bedre før. http://nettradio.nrk.no/default.php?kanal=p1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg