Gå til innhold

Stream til Danmark - Norge

dnthalhuk

Anbefalte innlegg

Største landskampen på lenge og ironisk nok vil jeg befinne meg på en båt fra Danmark til Norge. Tok kontakt med Color Line og de sa de hadde nrk og tv2 på båten, men det hjelper lite siden kampen går på Canal+. Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt en kvalitets stream av kampen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har jo bevist før (blant annet Oscar-utdelingen) at vi er raskere til å legge ut streamer enn moderatorene er til å fjerne dem, så satser på at vi finner noen gode streamer å se kampen på.

Å bevisst bryte retningslinjene er ein finfin måte å sikre seg advarsler og utestengelser på. Berre så det er sagt.

Eg har ingen problem med å stenge kamptrådar dersom dette blir eit problem.

For øvrig er det ikkje lov å dele ut lenker på PM heller, det er ein del av forumet. Å spørre etter lenker på PM, eller reklamere at ein har lenker å dele ut vil og bli slått ned på.

Lenke til kommentar

For de som har danske kanaler blir heller ikke sendingen visst til norge pga anmodning fra NFF. Men radio kan jo være ett alternativ?

Hva faen? Er det liksom om å gjøre at færrest mulig får sett kampen? Burde vært regler på at landskamper SKAL være tilgjengelig gratis for alle. Spesielt viktige kamper som denne. :thumbdown:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter her hjemme med dansk tv2, men hva faen hjelper vel det når de skal sende svart skjerm i kveld! Jeg betaler jo for å ha denne kanalen, men når jeg først kan få skikkelig valuta for pengene så får jeg ikke brukt den, idioti!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar

For de som har danske kanaler blir heller ikke sendingen visst til norge pga anmodning fra NFF. Men radio kan jo være ett alternativ?

Hva faen? Er det liksom om å gjøre at færrest mulig får sett kampen? Burde vært regler på at landskamper SKAL være tilgjengelig gratis for alle. Spesielt viktige kamper som denne. :thumbdown:

Er høringsforslag oppe på stortinget om dette nå. Får håpe det går igjennom.

Ellers er vel Canal+ en kanal som vertfall i Norge klamrer seg fast på TV-skjermen nettopp med å kjøpe rettigheter til slike kamper. Tåpelig strategi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...