HelloKjersti Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Vi hjelper deg å trimme de små grå. Les hele saken Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Nja, mener at taktikkspillet Frozen Synapse som er relativt nytt og tilgjengelig på steam som et uhyre sterkt mentalt krevende spill for suksess. men kan ikkje forventa at alle indiespill er utprøvd av journalisten Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hamilton's Great Adventure er veldig artig. Har fått gold på alle historiebrettene og noen av bonusbrettene. Lenke til kommentar
whorebeast Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Spacechem er det beste hjernespillet jeg har spilt på PC, foruten kanskje Fritz 12 eller Weffriddles. På de senere levels er det hardcore så det holder, i alle fall hvis man legger prestisje i score. Anbefaler det på det varmeste. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Portal 2 er jo absolutt konge, ett av årets beste spill uten tvil. Ilomilo sjarmerte meg skikkelig i starten, men det ble fort litt for uinteressant for min del. Pent spill med passe søt stemning, men det gikk fort i glemmeboka. Lenke til kommentar
knerken Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Mulig det er litt på siden av hvordan hjernetrimspill er definert her, men min defintive favoritt er Professor Layton-serien! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Veldig enig med Professor Layton-serien. Elsker den serien. Ikke bare har det gode gåter, men historien(e), musikken, grafikken og sjarmen er bare helt fantastisk. Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 ville ikkje sakt portal 2 er veldig "hjernetrim" (shot here! because only place you can place portal anyway is HERE! and 5 other spots) profasor layton ikkje på listen? om man leiter etter hjernetrim så er det mange goode indie spill Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Å kalle Portal 2 hjernetrim er vel å ta i litt ja. Selv Limbo er mye mer hjernetrim. Men morsomt er det da! Lenke til kommentar
Baini Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Å kalle Portal 2 hjernetrim er vel å ta i litt ja. Selv Limbo er mye mer hjernetrim. Men morsomt er det da! Det kommer jo an på personen som spiller. Noen klarer å se løsningene med en gang og sier det er et dårlig spill. Mens noen må sitte en god stund å kikke rundt i rommet for å finne løsningen. Jeg for min del er en av dem siste, klarer ikke å finne løsningene på andre og tredje gjennomgang. Hamilton's Great Adventure er og et veldig bra spill. Masse utfordringer dersom du er en perfeksjonist. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Jeg er selv svært begeistret for Professor Layton-titlene, men vi har ikke anmeldt noen Layton-spill det siste året. Derfor er heller ikke Layton med på lista. Men snart kommer neste Layton til 3DS Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Å kalle Portal 2 hjernetrim er vel å ta i litt ja. Selv Limbo er mye mer hjernetrim. Burde nok heller gått under kategorien "De 5 beste casualspillene akkurat nå", ja. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Men snart kommer neste Layton til 3DS Det gleder jeg meg veldig til, men man må ikke glemme at vi også får Professor Layton and the Spectre's Call til DS. Det er det fjerde spillet i serien. Mulig vi får det før 3DS-Layton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå