mobilen.no Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Vi har fått tafse på Samsungs nye mobilbrett. Video: Slik er kjempemobilen Galaxy Note Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Akkurat kjøpt S2 jo.. 2 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hmm.. Den ultimate alt-i-ett-dingsen, eller faller den mellom to stoler? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Tror jeg nøyer meg med min nye S2 en stund til Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Den var en smule for stor Lenke til kommentar
Wyldedime Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Men om man har et behov for å ta korte notater og slikt så er jo dette en meget god løsning å ha, skulle bare ønske at alle større nettbrett hadde kommet med denne løsningen. Har vanlig stylus til iPad-en min, det fungerer helt greit men det blir ikke fullt så elegant siden tuppen må være så mye tykkere for at skjermen skal registrere touchen og det blir vanskeligere å tegne med presisjon på små detaljer. Lenke til kommentar
sa&ck Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Denne var midt i blinken for meg/mitt bruk Har SII nå og har aldri vært mer fornøyd med en tlf. Så litt større skjerm gjør det bare enda bedre. Har tidligere vært fanboy av HTC sine Android tlfèr, men nå er det Samsung sine geniale tlfèr som står mitt hjerte nærmest ohhh, jeg gleder meg til jul nå !! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hva blir prisen på? Denne frister, men da må jeg nesten få prøvd den før jeg kjøper den. Lenke til kommentar
aleksander01 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 er ikke så altfor stor, så lenge man ikke bruker trange tights... Lenke til kommentar
mr_vegum Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 5,3" med den oppløsningen gir meg bare utløsning! Men hvliken prosessor og GPU har den? Med over dobbelt så mange bildepunkter på skjermen som SII bør den også ha kraftig maskinvare! 1 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Den får jeg ikke ned i buksene jeg bruker. ): Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Oi, samsung med stor skjerm. Jeg tror vi snakker sekser her. Eller kanskje en sterk femmer om produktet fysisk eksploderer i ansiktet ditt når du slår den på. 1 Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Samsung Norge har sagt at Galaxy Note kommer i november til anbefalt utsalgspris på 5700,- så den reele prisen blir på rundt 5500,- når den havner i butikkene. Operativsystemet er Gingerbread version 2.3.5. Endret 3. september 2011 av secondarykid Lenke til kommentar
Howy95 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hva med prosessor? 1,5Ghz, håper jeg? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Interessant nok så klassifiserer Samsung selv Tab-serien som en mobiltelefon. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Med mine små hender er SGSII nesten for stor, denne er jo et beist i forhold. For stor for meg, men steike for en lekkerbisk. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Blir nok populær blant gutta som vil imponere damene med utstyret sitt denne her..."Er det en Samsung-telefon du har i lomma, eller er du bare glad for å se meg?" (fritt etter Mae West) Endret 3. september 2011 av Newton 5 Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Hva med prosessor? 1,5Ghz, håper jeg? 1,4Ghz desverre. Det er også litt klager på at den lagger når den er på nett... Hmm. http://www.techradar.com/news/mobile-computing/tablets/hands-on-samsung-galaxy-note-review-1008827 Endret 3. september 2011 av Sjefern Lenke til kommentar
baguett Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 og jeg som syntes SG2 var litt for stor,.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg