Mad Pestilence Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg har fått tak i flere forskjellige web utviklings programmer, men jeg vet ikke hvilket jeg bør bruke. To kriterier: Hvor bra/effektivt og lett programmet er å bruke. Har Dreamweaver 4, GoLive 5, Flash 5, HomeSite 5. Eller er det et annet prog. som er bedre? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Hei! Har alltid holdt meg til notisblokka i windows eg... Liker å ha full kontroll over koden..:wink: Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg kan anbefale Flash 5 og Dreamwaver 4. Ettersom de er en god kombinasjon. Altså, alle Macromedia sine web produkter går gått sammen. Når det gjelder enkel laging men avanserte funksjoner ville jeg anbefale Macromedia Fireworks 4 sammen med Dreamwaver 4 (fireworks kan ikke laste direkte opp til internettet, noe som Dreamwaver kan.. pluss,, du kan ha flere forhåndsinstillinger osv. Anbefales!) Man kan jo også kjøpe "Dreamwaver 4 - Fireworks 4 Studio".. Men skal du ha animasjon så gå rett på Flash eller Director 8 Shockwave studio for avansert koding. Joachim Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Dreamweaver 4 UltraDev ruler! Jeg har Macromedia Flash 5, Macromedia Freehand 10, Macromedia Dreamweaver 4, Macromedia Dreamweaver 4 UltraDev, Macromedia Authorware 5, Macromedia Kawa 5, Macromedia JRun Studio 3.01, Macromedia Director Studio 8 ++ Jeg har så og si alt fra Macromedia og er godt fornøyd med dette. Mvh Nissen Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Dreamweaver 4 er det enkleste progremmet., det er også svært effektivt Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg er enig med Mr.Hassan, notepad er det greieste, full kontroll over alt!! Lenke til kommentar
-HN- Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Denne er genial ...og gratis: HTML-Kit http://www.chami.com/html-kit/ http://www.chami.com/html-kit/beta/ http://www.chami.com/html-kit/alpha/ 'nuff said. [ Denne Melding var redigert av: CatEye på 2002-02-06 14:09 ] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 notepad. eller, enda bedre, editpad (avansert notepad). Lenke til kommentar
formannen Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 13:54, Nissen skrev:Jeg har Macromedia Flash 5, Macromedia Freehand 10, Macromedia Dreamweaver 4, Macromedia Dreamweaver 4 UltraDev, Macromedia Authorware 5, Macromedia Kawa 5, Macromedia JRun Studio 3.01, Macromedia Director Studio 8 ++ Jeg har så og si alt fra Macromedia og er godt fornøyd med dette.Mvh Nissen Tør Nissen å si hvor mye av dette som er warez og hvor mye som er betalt for? Liker selv Adobe sine "WebsideMakere"... Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Da eg startet med å lære meg litt html så valgte eg å bruke coffee cup html editor pga at den var så enkel i bruk liksom. Per.i.dag bruker eg fortsatt coffecup men da mest for å ha en enkel preview funksjon he,he.. Det blir vell meir en kombinasjon mellom coffecup 0g note/wordpad for min del :smile: Lenke til kommentar
joakimb Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Pico eller jed. Mekk din egen html/jscript/php/sql = repsect. Alt annet: Lillesøstra mi kunne gjort det like bra. j Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Skulle nok likt å sett at du laget en tung webapplikasjon i notepad ja Hvorfor gjøre ting innviklet når det kan gjøres mye enklere? Lenke til kommentar
andyp Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Notepad suger max, Arachophilia derimot river! Text-editor med mye attåt, beregna for websider..anbefales Sjekk her: http://www.arachnoid.com/arachnophilia/ Lenke til kommentar
Mrtin Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 13:28, Mr.Hassan skrev:Hei!Har alltid holdt meg til notisblokka i windows eg...Liker å ha full kontroll over koden..:wink: Notisblokka er fin den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå