Fredrik7le86 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Mine er: Fallout 3: Game of the year edition (det beste spillet jeg har spillt i hele mitt liv!) Fallout: New Vegas Gta IV: Complete Edition Mass Effect Mass Effect 2 Battlefield: Bad Company 2 Operation Flashpoint: Dragon Rising (underratert spill!) COD: Modern Warfare COD: Black Ops Far Cry 2 FIFA 09,10,11 vilke er dine? Endret 3. september 2011 av Fredrik7le86 Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Left 4 Dead Left 4 Dead 2 Lost Odyssey Blue Dragon Gears Of War Gears Of War 2 Bioshock Bioshock 2 Mass Effect Mass Effect 2 Eternal Sonata Mirror's Edge Dead Rising 2 Resident Evil 5 Mini Ninjas Deus Ex Human Revolution Dragon Age Origin Dragon Age Origin Awakening Dragon Age II Grand Theft Auto 4 Majin And The Forsaken Kingdom Two Worlds II The Elder Scrolls Oblivion Fallout 3 Fallout New Vegas Dungeon Siege 3 Hunted The Demon Forge Crackdown Bayonetta Call Of Duty Black Ops Call Of Duty Modern Warfare 2 Driver San Fransisco Bully Scholarship Edition Blur Singularity Dette var et kort utvalg av mine favoritter Endret 17. september 2011 av John Fredrik Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Left 4 Dead Left 4 Dead 2 Lost Odyssey Blue Dragon Gears Of War Gears Of War 2 Bioshock Bioshock 2 Mass Effect Mass Effect 2 Eternal Sonata Mirror's Edge Dead Rising 2 Resident Evil 5 Mini Ninjas Deus Ex Human Revolution Dragon Age Origin Dragon Age Origin Awakening Dragon Age II Grand Theft Auto 4 Majin And The Forsaken Kingdom Two Worlds II The Elder Scrolls Oblivion Fallout 3 Fallout New Vegas Dungeon Siege 3 Hunted The Demon Forge Crackdown Bayonetta Call Of Duty Black Ops Call Of Duty Modern Warfare 2 Driver San Fransisco Bully Scholarship Edition Blur Singularity Dette var et kort utvalg av mine favoritter nice list! Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Umulig å si egentlig Mass effect 1 står med nummer 2 like etter Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg skal begrense meg til mine topp 3 på Xbox 360: 1. Bioshock Et av de få spillene i de siste som jeg ble TOTALT hekta på. Jeg skulka skolen kun for å spille videre på dette. Det har den beste plot-twisten i et spill noen gang, og veldig veldig god historie generelt sett. Dette er spillkunst i mine øyne, et av de beste skytespillene jeg har spilt! 2. The Elder Scrolls IV: Oblivion Mitt første møte med vestlige rollespill og jeg ble hekta fra første sekund. Over 100 timer har jeg tilbringt i dette spillet, mye på grunn av valgfriheten og den enorme verdenen man får utforske. Grafikken er enda ganske flott og jeg liker det store fokuset på kampene, som er underholdende hver gang. 3. Lost Odyssey En undervurdert RPG-perle, som jeg mener er det beste JRPG som har kommet ut denne generasjonen. Historien er helt fantastisk og mektig. Jeg gråt flere ganger i løpet av spillets gang, og dette er noe jeg IKKE pleier å gjøre altså. Så spillet hadde stor innvirkning på meg. Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Jeg skal begrense meg til mine topp 3 på Xbox 360: 1. Bioshock Et av de få spillene i de siste som jeg ble TOTALT hekta på. Jeg skulka skolen kun for å spille videre på dette. Det har den beste plot-twisten i et spill noen gang, og veldig veldig god historie generelt sett. Dette er spillkunst i mine øyne, et av de beste skytespillene jeg har spilt! 2. The Elder Scrolls IV: Oblivion Mitt første møte med vestlige rollespill og jeg ble hekta fra første sekund. Over 100 timer har jeg tilbringt i dette spillet, mye på grunn av valgfriheten og den enorme verdenen man får utforske. Grafikken er enda ganske flott og jeg liker det store fokuset på kampene, som er underholdende hver gang. 3. Lost Odyssey En undervurdert RPG-perle, som jeg mener er det beste JRPG som har kommet ut denne generasjonen. Historien er helt fantastisk og mektig. Jeg gråt flere ganger i løpet av spillets gang, og dette er noe jeg IKKE pleier å gjøre altså. Så spillet hadde stor innvirkning på meg. Bra liste og forklaring. Skal sjekke ut lost odyssey! Lenke til kommentar
villvin Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har ikke spilt så mye på Xbox'en enda, da jeg fikk den til jul av dama (som igjen nekter meg å spille så mye ), men her er de få spillene som har gjort meg grinete når jeg ikke får spille: Fable (hele serien) BioShock Mass Effect I det siste har det blitt mye BF:3 beta og Banjo Kazooie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå