Ember Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 God Kveld! Vet ikke om dette er rette sted å poste men men.. Det har seg slik at jeg satt og skrev på "Microsoft works tekstbehandling" i Vista, noe ala Word for Windows. Så skal jeg lagre dokumentet, skriver inn et navn på det og trykker enter. Plutselig kommer det opp en melding på skjermen ( som jeg da ignorer og ikke ser på engang <_<) jeg klikker enter og lagrer. Problemet mitt er nå: Jeg har brukt det samme navnet på dette nye dokumentet, som et jeg hadde lagret før! Altså lagret over et annet dokument ! Som nå er borte! Er det noen som har peiling på hvordan jeg kan finne det tapte dokumentet jeg lagret over?? Eller er det borte for alltid? Takker for svar Lenke til kommentar
blinc Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Filen er bare borte/skadet hvis den er fysisk overskrevet. Du trenger et recovery program for å prøve å finne fila. Liste her Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Du trenger et recovery program for å prøve å finne fila. anbefaler recuva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå