Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Drømte at det endte 7-7. Nå er jeg spent nå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Å undervurdere koster vel mest. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 gleder meg, trist med en helg uten PL. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Førsteposten satt en ny standard her på forumet, Le Prof. Meget komfortabel med tanke på helgens oppgjør. Tipper 4-1. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=nVDe1cBWFwU Fem assists på to kamper for Englands U21, i tillegg til å ha vunnet en straffe og slått et innlegg som førte til et mål. Rykket hans er helt sinnsykt, og han har i tillegg strålende ballkontroll og pasnings-/innleggsfot, i motsetning til Walcott. Håper faktisk at han får sjansen fra start på lørdag! 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 AOC spiller neppe mer enn carling cup samt noen kamper på tampen av sesongen når vi er ute av tittelkampen og top4. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 AOC spiller neppe mer enn carling cup samt noen kamper på tampen av sesongen når vi er ute av tittelkampen og top4. Jaok. -- Imponerende av Chamberlain i de siste U-21 matchene. Fyren har som Le Prof sier, et helt sykt rykk og jeg håper sjefen selv har lagt merke til det. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Ikke lenge igjen nå gutter har en følelse av at det blir 3 - 1 Endret 9. september 2011 av andre3028 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Swansea er et lag som tør å spille fin fotball og satse offensivt. Det er akkurat slike lag vi liker å spille mot. Dessuten har de ikke scoret et eneste mål enda. Enten blir dette en ekstremt frustrerende kamp hvor vi ikke klarer å få ballen forbi en Vorm i toppform, eller så tror jeg vi vinner minst 4-0. Et tidlig mål kan være nøkkelen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Er fristet til å bette på 4-1. 20 i odds. 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Antatt lagoppstilling etter dagens pressekonferanse: Szczesny Sagna - Koscielny - Per - Gibbs Frimpong - Ramsey/Arteta Walcott - Ramsey/Arteta - Arshavin RvP 3-1? 7-0? 4-0? 4-1? Glemmer dere at vi spiller på Emirates? Det betyr en haug med grove dommerfeil mot oss, samt at motstanderens keeper står som en gud. Forventer et par slike fra Attwell i morgen: http://www.youtube.com/watch?v=O0YiuSbBdaQ& 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Arsenal har mange nye i laget og ser ikke for meg at lagarbeidet er plass, ikke på så kort tid, men ingenting hadde vært enn å bli overrasket. Swansea har vist seg å være tro mot stilen sin og med det ha virkelige problemer med å tette igjen bakover. Kamptips 2-1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Santos bekrefter på Twitter at han starter i dag, tross Wengers kommentarer om manglende fitness. Szczesny Sagna - Kos - Per - Santos Gibbs Frimpong - Ramsey/Arteta Walcott - Ramsey/Arteta - Arshavin RvP Park har forøvrig fått arbeidstillatelse i boks, så vi kan få 5 debuter i dag. Endret 10. september 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Laget: Wojciech Szczesny Bacary Sagna - Per Mertesacker - Laurent Koscielny - Kieran Gibbs Emmanuel Frimpong Mikel Arteta - Aaron Ramsey Theo Walcott ------------------------- Andrei Arshavin Robin van Persie Som forventet. Gleder meg til å se Per og Arteta i aksjon! Edit: Substitutes: Fabianski, Santos, Djourou, Benayoun, Chamakh, Park, Coquelin Endret 10. september 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Blir konge å få Sagna tilbake. Spennende å se hvordan Per og Arteta gjør det! Har klokketro på våre nye signeringer. Vi har fått mye kritikk fra mange hold, men jeg velger å tro at de nye signeringene vil sy seg godt inn i førsteelleveren. (ikke samtlige selvsagt) Ingenting hadde vært bedre enn å hatt Wilshere, Gervinho, Song og Vermaelen ute der nå. Men dette bør bli en god seier, og en etterlengtet "serieåpning" for oss. COME ON! Betalte 299 for tre måneder med TV2 Sumo Sport. Anbefaler andre å gjøre det samme nå som tilbudet fortsatt er. Endret 10. september 2011 av Liquidkey Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Fikk bortedrakten i posten idag så nå sitter eg klar for kamp med Arteta 8 på ryggen. 4 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ordna meg Sumo Gull i 3 mnd. for 350,- Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hvor deilig er Arteta egentlig? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Blir spennende å se hvor lenge Frimpong holder seg på banen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå