Krismeko Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Høst i Bøverdalen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Et godt komp, perfekt lys og fin dybde Treet i forgunden fremhever dybdefølelsen. I stort format synes jeg det er litt lite konturer og kontrast åskant nr. to til høyre, men ellers opplever jeg bilde som klart og fint Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Et flott landskapsbilde - vakker natur. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Flott komponert bilde... Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Dette er et topp landskapsbilde i mine øyne. Flott eksponering med detaljer i både landskap og himmel. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Et flott høst bilde av fin natur Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Grei komp, bra dybde og ok lys. Mangler dog et eller annet, vanskelig å si hva det er. God 3'er herfra! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Dette var veldig bra, tror det kan mangle litt kontrast . Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Det meste er vel sagt, og jeg synes det er ett meget bra landskapsbilde. Dog så kunne du ha brukt mindre blender for bedre DOF på ett bilde som dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg