jarle-60 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Midnatt i Nordland Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Et bilde i velkjent Jarle stil dette Det er ikke så lett å komme med så mange inspill til bildene dine, for du har en egenartet uttrykks form, som man enten liker eller ikke liker. Det eneste forslaget jeg kan komm med, er at jeg ville kuttet vekk hele det mørke området i toppen. På den måten ville du fått et renere bildet og jeg tror også panoramautsittet ville passe godt. Men dette er min subjektive opplevelse, og har ingen ting med kvaliteten på bildet å gjøre Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Lekkert. Flotte fjellhorisonter med fine former. Nydelig himmel. Ville ikke kuttet det mørke oppe da det sammen med det mørke nede, gir bildet mer dybde. Men det er jo smak og behag da. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Et litt spennende bilde med flotte farger, men kompen med såvidt høy himmel er jeg ikke så sikker på! En 3'er fra meg! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Takker for komentarene her. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Dette ble fine farger siluetter. Et severdig nattbilde dette, flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg