Gå til innhold

Student-stasjonær PC

Anbefalte innlegg

Hei! Laptopen begynner å synge på siste vers, men kan fortsatt fint brukes til notater etc i timer, så tenkte å få meg en stasjonær å ha hjemme, så jeg slapp å leve med 2/5 levende USB porter, lav oppløsning og div. hakking heletia.

Er en student PC jeg leter etter, men så skal jeg nå studere ingeniørfag så blir noen simuleringer og mye roting rundt i Wolfram Mathematica, vet ikke helt hva som trengs for dette men tenkte å safe med Intel i5/eller lignende.

Trenger ikke mus, men tastatur, skjerm og ..alt annet trenger jeg, og siden jeg er student er jeg heller ikke så fryktelig rik så skal nå se hva jeg får for 6K.

Jeg er IKKE gamer, har ikke noe imot å kjøre en runde portal 2 i ny å ned men å spille nyeste crysis på høyeste grafikk med FPS ut av vildens sky bryr meg langt bak.

Det var en tid jeg hadde peiling på data, men har ikke fulgt med og plutselig har ting kjørt ifra meg, vet ikke lenger hvilke skjermkort som gjelder etc, derfor spør jeg her.

Svar vil bli satt stor pris på! Oh, en stor skjerm vil jeg gjerne ha, høytalere har jeg alt (og forsterker), ett tastatur det er greit å skrive på, trenger ikke være fancy.

Takker og Bukker for alle svar : >

Edit: Når det kommer til harddisk, så har jeg aldri selv klart å fylle mer enn 600GB, selv om jeg syntes jeg laster aldri så mye, harddisk skal ikke være ett problem. Gjerne litt fart på den da..., fart over størelse

Endret av nanio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...