trondwestby Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Take-off Bildet er fjernet. Beskrivelse: Visst en bruker litt tid på å observere kan en finne ut når dette sjer. Og selv om jeg vet det, må jeg hele tiden trene opp refleksen. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Stadig noen nye små ellementer som gjør bildene dine spennende Her er det de små vanndråpene som du har fått fram så krystalklare som tilfører bildet det lille ekstra Litt trangt opp i høyre hjørne.... (endelig fant jeg noe å pirke på ) Endret 3. september 2011 av wasco Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Elegant positur og et flott bilde!! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Lekkert - ekstra fint lys, denne gangen, og fint med de små ekstra detaljene. Litt mer luft kunne vel gjort seg - særlit oppe i hjørnet. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Det eneste lille pirk jeg har på dette bildet, er at det er litt trangt oppe. Ellers er det et blinkskudd. Inspirerende! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Knallbra igjen Trond, hva mer kan jeg si? Vakkert mot mørk bakgrunn. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Rent og pent som alltid fra deg! Er vel ikke av dine beste dette vil eg tru. Kompen falt nok ikke helt i smak, ble litt for "knapp" der oppe til høyre og nederste delen forstyrrer.... God 3'er fra meg! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 nydelig komponert, topp teknisk + for dråpene. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Nyter dette synet (litt trangt ved vingen ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg