NavStar22 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg får jevnlig friendrequests på facebook fra jenter jeg egentlig ikke kjenner. Jenter jeg bare har sett her og der fordi de er litt i det samme miljøet, og som jeg noen ganger til og med har sagt hei til en gang og kanskje øyekontakt noen få ganger. Jeg liker jo såklart å tro at jeg er en jentemagnet som er så kjekk at til og med jenter jeg ikke kjenner vil bli venner på facebook Så er friendrequests fra jenter du egentlig ikke kjenner tegn på at de er interessert? Eller er det bare det at en del jenter samler på venner på facebook, og bare har veldig lav terskel på hvem de friendrequester? Er dette noe alle gutter opplever jenvlig, eller er det bare jeg som er så råkjekk at alle jentene vil bli venn med meg?, LOL. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Uansett så har du nå muligheten til å velge å vrake i hvilke jenter du vil flørte med Jeg går utifra at det er litt status i å ha mange FB venner, men det er jo også lett å legge til folk man så vidt kjenner navnet på. På denne måten får man med seg alt som skjer hele tiden. Lenke til kommentar
Araho Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg har i hvert fall mange "venner" på Facebook som jeg bare har pratet med noen få ganger, og synes egentlig det er ganske greit. Ofte er det folk jeg har gått på skole med eller møtt i andre sammenhenger, og det kan være en grei måte å holde kontakten på, uten at du nødvendigvis må være så aktiv Vil tro at en del av de jentene som friendrequester deg tenker i samme baner 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 2. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. september 2011 Er dette noe alle gutter opplever jenvlig, eller er det bare jeg som er så råkjekk at alle jentene vil bli venn med meg? Både og. Jeg opplever dette jevnlig, men jeg er også en råkjekk kar! 11 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Spør dei. Kvifor i helvete sender du meg en veneforespurnad når vi ikkje kan utdøva eit hjåsvæve over internett. 1 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Tenker du folk du har gått på skole med, møtt på fest, eller i en annen samenheng som du ikke nødvendigvis har pratet noe særlig med? Isåfall er det helt normalt. Om de legger deg til for så å begynne å prate med deg er det kanskje et tegn på at de er intressert. Men at folk, både jenter og gutter adder andre som de ikke kjenner personelig er helt normalt... Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hei. Hvis det er jenter du ikke kjenner eller har møtt som du får venneforespørsel fra, så kan det jo være at de har brukt søkefunskjonen da. Hvis de f. eks søker på tja. Arne da på Facebook, så får man vel opp noen, og hvis det er en som viser bildene til alle så kan det jo hende at jentene blir intressert og på den måten legger til deg for å bli bedre kjent med deg. Har du ikke tenkt i de baner? Lenke til kommentar
NavStar22 Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Tenker du folk du har gått på skole med, møtt på fest, eller i en annen samenheng som du ikke nødvendigvis har pratet noe særlig med? Isåfall er det helt normalt. Om de legger deg til for så å begynne å prate med deg er det kanskje et tegn på at de er intressert. Men at folk, både jenter og gutter adder andre som de ikke kjenner personelig er helt normalt... Ikke som jeg har direkte møtt eller i det hele tatt snakket med. Mere sånne som jeg bare har sett litt her og der, og bare har en del felles venner med. Kanskje bare har hatt øyekontakt med en sjelden gang. Men hører sjelden noe mere fra de etter venneforespørselen riktignok. Liker å tro at de bare er like sjenerte som meg, LOL Hei. Hvis det er jenter du ikke kjenner eller har møtt som du får venneforespørsel fra, så kan det jo være at de har brukt søkefunskjonen da. Hvis de f. eks søker på tja. Arne da på Facebook, så får man vel opp noen, og hvis det er en som viser bildene til alle så kan det jo hende at jentene blir intressert og på den måten legger til deg for å bli bedre kjent med deg. Har du ikke tenkt i de baner? Hender noen veldig få ganger med venneforespørsler fra helt ukjente jenter. Men da tenker jeg helst at de har tatt feil, eller at de bare er merkelige, eller at jeg i beste fall ser bra ut på bildene Har bildene mine public på facebook ja, men har jo fjernet taggen(eller latt være å tagge meg) på alle de mindre gode bildene av meg, slik at jeg sikkert fremstår kjekkere enn jeg egentlig er, LOL Endret 7. september 2011 av mysaviourdied4u2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå